بازدید 7149

جشن رهایی شاهین از قفس قعرنشینی با گل رونالدویی

شاهین تیم محبوب بوشهری ها با این پیروزی و با توجه به شکست پیکان مقابل فولاد، بعد از مدت‌ها از انتهای جدول جدا شد و با ۱۶ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به گل‌گهر در رتبه پانزدهم قرار گرفت تا به آینده لیگ امیدوار باشد.گل سوم شاهین با شوت استثنایی نجفی به سبک رونالدو، یکی از زیباترین گلهای لیگ بود.
کد خبر: ۹۵۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹ 14 February 2020

دیدار تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و ماشین‌سازی تبریز با برتری تیم میزبان به پایان رسید تا تغییراتی در انتهای جدول رده‌بندی شکل بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در آخرین دیدار روز نخست از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های شاهین بوشهر و ماشین‌سازی تبریز از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر یک تیم میزبان به پایان رسید.

میلاد صارمی در دقیقه ۲۵، اسماعیل شریفات در دقیقه ۳۵ و حسن نجفی (۲+۹۰) گل‌های شاهین را به ثمر رساندند تا بعد از شکست نساجی و پیکان سومین پیروزی پیاپی شاگردان کریستیچوویچ مقابل ماشین‌سازی رقم بخورد. گل سوم شاهین با شوت استثنایی نجفی به سبک رونالدو، یکی از زیباترین گلهای لیگ بود. تک گل ماشین‌سازی را عزیز معبودی در دقیقه ۶۸ وارد دروازه حریف کرد.

قضاوت این دیدار بر عهده سیدرضا مهدوی بود که این داور به سلمان بحرانی و اسماعیل شریفات از شاهین و فردین عابدینی و عزیز معبودی از ماشین‌سازی کارت زرد نشان داد. شاهین با این پیروزی و با توجه به شکست پیکان مقابل فولاد، بعد از مدت‌ها از انتهای جدول جدا شد و با ۱۶ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به گل‌گهر در رتبه پانزدهم قرار گرفت.

لیگ برتر فوتبال| ماشین‌سازی، سومین قربانی متوالی شاهین شهرداری/ بوشهری‌‌ها بالاخره از ته جدول جدا شدند

شرح گل ها

شاهین ۱ - ماشین‌سازی صفر (دقیقه ۲۷: میلاد صارمی): اشتباه عجیب ادورادو دوسانتوس موجب شد تا توپ به حسین مالکی برسد و این بازیکن بعد از توپ‌ربایی پاس در عرضی به میلاد صارمی داد تا این مهاجم دروازه ماشین‌سازی را باز کند.

شاهین ۲ - ماشین‌سازی صفر (دقیقه ۳۷: اسماعیل شریفات): پاس در عمق چیپ و دیدنی حسین مالکی را اسماعیل شریفات با مهار توپ و شوت فنی به تور دروازه چسباند و شاهین را به گل دوم رساند.

شاهین ۲ - ماشین‌سازی ۱ (دقیقه ۶۸: عزیز معبودی): محمد قادری که بعد از ورودش به زمین موقعیت‌های خطرناکی به وجود آورده بود، با فرار از سمت راست محوطه جریمه شاهین با پاس در عرض توپ را به عزیز معبودی رساند تا این مدافع چپ پیش تاخته گل اول ماشین‌سازی را به ثمر رساند.

شاهین ۳ - ماشین‌سازی ۱ (دقیقه 92: نجفی): خطا روی بهزادی کریمی یک ضربه کاشته در فاصله سی متری دروازه نصیب شاهین کرد اما نجفی با شوت روی پا از همین فاصله دور توپ را به تور دروازه حامد لک چسباند. شوتی مهلک و تماشایی که در یک متری دروازه به زمین خورد و مهارش ممکن نبود.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل