بازدید 5664
دری‌نجف‌آبادی؛

‌مجلس شورای اسلامی باید کانون اخلاق و ادب باشد

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه ۲۹۰ نماینده ضد آمریکایی در انتخابات مجلس یازدهم انتخاب می‌شوند گفت: مجلس شورای اسلامی باید کانون اخلاق و ادب بوده و در راستای اعتلا و پیشرفت کشور و خدمت صادقانه به مردم و محرومان پیشتاز باشد.
کد خبر: ۹۵۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ 14 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه(س)اظهار کرد: زنان ایران اسلامی باید با الگوگیری از فاطمه زهرا(س) و ائمه اطهار و رعایت عفاف و حجاب به الگویی برای زنان جهان تبدیل شوند.

وی افزود: حضرت فاطمه(س) الگوی دنیا و آخرت و اسوه حسنه و حجت کامله برای اهل بیت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در خصوص انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیش از ۷ هزار نفر در کشور توسط شورای نگهبان به تایید رسیدند، افزود: استان مرکزی ظرفیت‌های خوبی در جناح‌های مختلف دارد که امیدواریم با تبلیغات سالم و آگاهی بخشی همه جانبه نماینده اصلح انتخاب شود.

دری‌نجف آبادی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی باید کانون اخلاق و ادب باشد، بیان کرد: مجلس باید در راستای اعتلا و پیشرفت کشور و خدمت صادقانه به مردم و محرومان پیشتاز باشد و نمایندگان باید نقش اصلی را در رفع و کاهش مشکلات مردم ایفا کنند.

وی اضافه کرد: مردم کشور و استان مرکزی باید با حضور گسترده پای صندوق‌‌های رای مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند و انتظار ما این است که حضور مردم در استان بیش از ۸۵ درصد باشد.

امام جمعه اراک ضمن گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهید سلیمانی و همرزمانش گفت: شهید سلیمانی عاقبت بخیر شد اما ترامپ که گرگی در لباس میش است با این جنایت، ماهیت پلید خود را نشان داد و اگر ما صدها میلیون دلار هم هزینه می کردیم نمی‌توانستیم این ماهیت را نشان دهیم.

دری نجف آبادی بیان کرد: خون شهید سلیمانی با عظمت و برکت است و ایشان تا چهلمین روز شهادت خود نیز افتخار آفرید و دل‌های مردم را در سراسر جهان باهم یکی کرد.

وی اضافه کرد: دانشگاه سلیمانی پایان ندارد چراکه در ارتباط با خداست و ارتباط با خدا بی‌پایان است، این شهادت‌ها برای ما درس بزرگ و مایه سربلندی و افتخار برای تحکیم انقلاب و وفاداری به اسلام است و ما نیز به این شهادت‌های عظیم افتخار می‌کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر