بازدید 9581

مهلت ثبت‌نام کنکور تمدید شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام در کنکور سراسری سال ۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰ 13 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حسین توکلی با اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه‌حضوری، مجازی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه پیام نور، موسسات آموزشی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد تا روز یکشنبه، ۲۷ بهمن ماه تمدید شد.

وی تاکید کرد: دفترچه راهنما و اطلاعیه تکمیلی در خصوص ثبت‌نام رشته‌های با آزمون دانشگاه‌ها برای سال ۱۳۹۹ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترسی است.

توکلی ادامه داد: گزینش دانشجو در رشته‌های با آزمون کنکور سراسری ۹۹ بر اساس نمره کنکور و سوابق تحصیل (معدل دیپلم)، صورت خواهد گرفت و داوطلبانی که دارای دو مدرک دیپلم هستند، نیز می‌توانند بر اساس شرایط اعلام شده در دفترچه اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: اخذ دیپلم نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶، دارا بودن مدرک پیش‌دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی، دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که تا ۳۱ شهریور ۹۹ اخذ شده باشد، از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام است.
وی یادآور شد: کارت ورود به جلسه رشته‌های با آزمون کنکور از ۹ تیر ماه سال ۹۹ بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد و داوطلبان تا ۱۱ تیر ماه فرصت دارند نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر