بازدید 9123
فرمانده نیروی قدس:

سردار سلیمانی در هر میدانی حاضر می‌شد، موفق بود

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: شهید سلیمانی قهرمان و فرمانده بی‌بدیل جبهه مقاومت بود و در هر میدانی که انقلاب اسلامی اقتضا می‌کرد، مردانه حاضر می‌شد، دلیرانه عمل می‌کرد و موفق از میدان خارج می‌شد.
کد خبر: ۹۵۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷ 13 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه امروز (پنجشنبه) در مراسم اربعین شهادت حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در مصلی امام خمینی (ره) تهران، اظهار داشت: شهید سلیمانی قهرمان و فرمانده بی‌بدیل جبهه مقاومت بود و در هر میدانی که انقلاب اسلامی اقتضا می‌کرد، مردانه حاضر می‌شد، دلیرانه عمل میکرد و موفق از میدان خارج می‌شد.

وی افزود: ابعاد شخصیت این انسان ارزشمند به دلیل اخلاصی که داشت، کمتر شناخته شده است.

سردار قاآنی ادامه داد: امشب اگرچه که برای بنده خیلی سخت بود که وصیت نامه ایشان را بخوانم، اما، چون خانواده محترم این شهید عالی مقام فرمودند، از باب عرض ارادت و ادب وظیفه خود دانستم که این دستور آن‌ها را اجرا و در محضر مردم قهرمان و قدرشناس وصیت نامه این شهید عالی مقام را قرائت کنم.

فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: ایشان وقتی قلمش هم به کاغذ می‌رفت هم با اخلاص بود و هم شجاعانه بود و هم با کلماتی موفقیت در نوشتن را به خوبی نشان می‌داد.

به گزارش فارس، وصیت‌نامه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ادامه توسط سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه قرائت شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان