بازدید 7310

تعلیق روابط تل‌آویو با مسئول حقوق بشر

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به گزارش سازمان ملل متحد درباره شرکت‌های همکار با شهرک‌های صهیونیست‌نشین کرانه باختری، اعلام کرد روابط خود با کمیسیونر ویژه ملل متحد در امور حقوق بشر را به حالت تعلیق درمی‌آورد.
کد خبر: ۹۵۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۰ 13 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب در ادامه واکنش‌های خشمگیانه‌اش به گزارش اخیرا شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد درباره شهرک‌سازی‌های غیرقانونی در کرانه باختری، اعلام کرد روابط خود با مسئول حقوق بشر ملل متحد را تعلیق می‌کند.

به نوشته پایگاه «تایمز اسرائیل»، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای «میچل باچله» کمیسر عالی ملل متحد در امور حقوق بشر را در خدمت جنبش تحریم اسرائیل توصیف کرده و تهدید کرده است که «اقدامات استثنایی و سختی» علیه این اقدام شورا در دستور کار قرار می‌دهد.

باچله امروز در گزارشی که شورای حقوق بشر ملل متحد آن را تهیه کرده، اسامی ۱۱۲ شرکت دخیل در ساخت و ساز‌های غیرقانونی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی کرانه باختری رود اردن را منتشر کرده است.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی بدون ارائه جزئیاتی، عنوان کرده است که قصد دارد از شرکت‌هایی که در این شهرک‌سازی‌ها مشارکت دارند، محافظت کند.

پیش از این «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «اسرائیل کاتص» وزیر خارجه این رژیم هم گزارش سازمان ملل را محکوم کرده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان