بازدید 3616

چرا بهاروند درلیست ۷ نامزد ریاست فدراسیون، نایب رییس است؟

کد خبر: ۹۵۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 12 February 2020

حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال درباره حضورش در لیست هفت نامزد ثبت‌نام کرده در انتخابات این فدراسیون به‌عنوان نایب رئیس دوم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، بخش روابط عمومی فدراسیون فوتبال با ارسال مطلبی از سوی حیدر بهاروند به رسانه‌ها توضیحاتی را از قول سرپرست فدراسیون ارائه کرد که مربوط به ثبت‌نامش در انتخابات است.

حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال درباره اینکه نامش در فهرست چند کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال جهت نایب رئیسی دوم و ریاست سازمان لیگ وجود دارد، خاطر نشان کرد: قبل از هر چیز از محبت و ابراز لطف تمام دوستانی که به من لطف داشته‌اند، کمال سپاس را دارم. امیدوارم انتخابات خوبی برگزار شود و در نهایت فوتبال کشور به مسیر خود ادامه دهد. با این وجود جهت استحضار افکار عمومی عرض می‌کنم برای حضور در فهرست نایب رئیس دوم، من شخصاً برای دو نفر از کاندیدا‌های محترم فرم پر کرده‌ام و قرار گرفتن نامم در فهرست سایر کاندیدا‌ها صرفاً ابراز لطف دوستان بوده است.

در فهرست نامزد‌های ثبت‌نام کرده برای تصدی پست ریاست فدراسیون فوتبال از ۹ نامزد که یکی از آن‌ها بهاروند است، هفت نفر شامل حبیب کاشانی، محمدحسین قریب، مهدی محمدنبی، محمدرضا کلایی، هدایت ممبینی، عباس صوفی و امیرمسعود هراتیان نام بهاروند را به‌عنوان نایب رئیس دوم پیشنهادی معرفی کرده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان