بازدید 17986
۵

کوه پرونده‌های اتهامی «روح الله زم» در دادگاه

اولین جلسه دادگاه روح الله زم در روز دوشنبه بیست و یکم بهمن ماه ۱۳۹۸ برگزار شد؛ جلسه‌ای که کوهی از پرونده در ارتباط با زم در آن خودنمایی می‌کرد.
کد خبر: ۹۵۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ 12 February 2020

به گزارش «تابناک»، عناوین کیفرخواست روح‌الله زم، شامل ۱۷ بند اتهامی به شرح زیر است:

«۱- افساد فی‌الارض، ۲- تشکیل و اداره کانال معاند آمد‌نیوز و صدای مردم با هدف برهم‌زدن امنیت کشور، ۳- جاسوسی به نفع سرویس اطلاعاتی اسرائیل به واسطه سرویس اطلاعاتی یکی از کشور‌های منطقه، ۴- جاسوسی به نفع سرویس اطلاعاتی کشور فرانسه، ۵- همکاری با دولت متخاصم آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، ۶- اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرائم علیه امنیت داخلی و خارجی کشور، ۷- مشارکت در فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و به نفع گروه‌ها و سازمان‌های مخالف نظام به طور گسترده، ۸- عضویت و مدیریت پایگاه خبری معاند سجام‌نیوز با هدف برهم‌زدن امنیت کشور، ۹- مشارکت در اغوا و تحریک مردم به جنگ و کشتار به قصد برهم‌زدن امنیت کشور، ۱۰- مشارکت در جمع‌آوری اطلاعات طبقه‌بندی‌شده به قصد ارائه به دیگران با هدف برهم‌زدن امنیت کشور، ۱۱- مشارکت در نشر اکاذیب به طور گسترده، ۱۲ - تحریک مؤثر نیرو‌های رزمنده و اشخاصی که به نحوی در خدمت نیرو‌های مسلح هستند، به عصیان، فرار، تسلیم یا اجرا‌نکردن وظایف نظامی، ۱۳- توهین به مقدسات اسلام، ۱۴- توهین به بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر انقلاب، ۱۵- توهین به مقامات و مأموران در حال انجام وظیفه یا به سبب آن، ۱۶- تحصیل مال از طریق نامشروع جمعا به میزان ۹۷‌هزار‌و ۵۵۰ یورو، ۱۷- شکایت برخی اشخاص حقوقی و حقیقی».

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۵
ازین کوه پرونده ها برا ب ز هم نشون میدادید !!! چی شد نتیجش؟!!! ازین عملیات های دستگیری رو خاوری و بقیه دزد ها جواب نمیده ؟!!
او یک خائن بود دست اطلاعات سپاه درد نکنه که دستگیرش کرد
پرونده كلاهبرداري زمين هاي فاز 5 شهر جديد هشتگرد به نقل از دادگاه و روزنامه كيهان 17 كارتن است از اينم بيشتر اما 9 ساله ملت را گذاشتن سر كار. بي عدالتي بيداد مي كنه
حکم:بخشش لازم نیست اعدامش کنید.
فقط‌دنبال جای ویرگول میگردن!
به نظرم هر آدم خلافکاری حتما باید محاکمه و مجازات بشه واز جمله ایشون . ولی به روش درست . به نظرم غرق کشتی نوح و قتل آدم و حوا . و ... را هم به آن اضافه کنند . خوب است !!!!!! هر چیزی که به ذهنشان می رسیده نوشته و در آخر آن هم .... نقطه گذاشتند که تعدادی افراد حقیقی و حقوقی !!!! مگر کیفر خواست نباید روشن و مشخص باشه و اینکه تعدادی .... دیگه جدیده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر