بازدید 9420

فروریختن ساختمان سه طبقه در اثر آتش‌سوزی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی گسترده در یک ساختمان سه طبقه و تخریب بخش زیادی از این ساختمان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 11 February 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی گسترده در یک کارگاه تولیدی مبل در محله مرتضی‌گرد، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۵۰ بامداد آتش‌سوزی گسترده مبل در محله مرتضی‌گرد، خیابان ولیعصر ۳۵ به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه سه دستگاه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه محل آتش‌سوزی خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران بود و آتش‌نشانان تهرانی به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شده بودند، گفت: محل حادثه توسط بخشداری و دهیاری مربوطه مدیریت می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: محل حادثه ساختمانی سه طبقه بود که هر طبقه آن حدود ۷۰۰ متر وسعت داشت و به عنوان کارگاه تولیدی مبل و لوازم نگهداری مبل از آن استفاده می‌شد.

ملکی تصریح کرد: حجم زیادی لوازم در هر سه طبقه قرار گرفته و هنگام حضور آتش‌نشانان تمام طبقات کاملاً دچار حریق شده و شعله‌ور بود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران ادامه داد: شدت حرارت و آتش به حدی بود که در همان لحظات اولیه حضور آتش‌نشانان، بخش زیادی از این ساختمان (دوطبقه) تخریب شد، اما خوشبختانه کسی داخل ساختمان حضور نداشت.

وی با بیان اینکه سرما و بارش برف کار را برای آتش‌نشانان سخت کرده بود، بیان کرد: با این وجود آتش‌نشانان به عملیات ادامه داده و کار اطفای حریق را انجام دادند.

ملکی متذکر شد: این حادثه خسارات مالی زیادی برجای گذاشت و به دلیل عدم وجود ساختمان در مجاورت محل حادثه، آتش به ساختمان‌های دیگر نیز سرایت نکرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار