بازدید 235151

مدارس کدام شهرها فردا چهارشنبه ۲۳ بهمن تعطیل است؟

مدارس برخی استان‌ها فردا چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه تعطیل می‌باشد.
کد خبر: ۹۵۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ 11 February 2020

به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، برودت هوا، بارش برف و باران و یا آبگرفتگی احتمال می‌رود فردا چهارشنبه ۲۳ بهمن مدارس برخی نقاط تعطیل اعلام شود. 

به گزارش تابناک، با توجه به اینکه چهارشنبه ۲۳ بهمن بین التعطیلین است ، برای بسیاری از خانواده‌ها این سوال پیش آمده که آیا مدارس در روز چهارشنبه تعطیل هستند یا خیر؟

پیگیری از وزارت آموزش و پرورش نشان می‌دهد که هیچ تصمیمی برای تعطیلی مدارس تهران در روز چهارشنبه اتخاذ نشده، اما در. برخی شهرها اوضاع متفاوت است:
 
تعطیلی مدارس کرمانشاه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اعلام کرد: کلیه مقاطع تحصیلی، پیش‌دبستانی و دانشگاه‌های استان به جزء شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و بخش مرکزی گیلانغرب فردا (چهارشنبه) به علت کاهش شدید دما و یخبندان تعطیل است.

جلیل بالایی اعلام کرد: ستاد مدیریت بحران استانداری با موافقت استاندار کرمانشاه به موجب گزارش هواشناسی به دلیل برودت، کاهش شدید دما و یخبندان و جلوگیری از شیوع سرماخوردگی، مدارس را در روز چهارشنبه تعطیل اعلام کرده است. بارش شدید برف دمای هوای برخی شهرستان‌های استان کرمانشاه تا ۱۰ درجه زیر صفر رسانده است. استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۲۵ هزار دانش آموز است.
 
تعطیلی مدارس فیروزکوه

مهدی یوسفی جمارانی فرماندار فیروزکوه از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی این شهرستان برای فردا خبر داد.

یوسفی جمارانی اظهار داشت: تمام مدارس فیروزکوه در همه مقاطع تحصیلی به دلیل برودت، کاهش شدید دما و یخبندان و جلوگیری از شیوع سرماخوردگی تعطیل است.

تعطیلی مدارس گیلان

روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد: به علت بارش برف و یخبندان همه مدارس مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در ۲ نوبت صبح و عصر فردا چهارشنبه ۲۳ بهمن تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است مدیران و عوامل اجرایی مدارس با حضور در محل خدمت و هماهنگی لازم با انجمن اولیا و مربیان برای برف روبی سقف و محوطه مدارس و مراقبت از ساختمان‌ها و اماکن اهتمام لازم داشته باشند.

تعطیلی مدارس همدان

به علت برودت هوا، کاهش شدید دما و یخبندان تمام دوره‌های تحصیلی در سراسر استان در نوبت صبح روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه تعطیل است.

تعطیلی و تاخیر در فعالیت آموزشی مدارس بروجرد

مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهر بروجرد و روستا در نوبت صبح به علت برودت هوا، یخبندان، لغزنده بودن خیابان‌ها و معابر تعطیل است.

همچنین فعالیت آموزشی در مدارس متوسطه اول و دوم و هنرستان‌های شهر و روستا از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

مدارس ابتدایی استان قزوین فردا تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به دلیل بارش برف و یخبندان مدارس پیش دبستانی و ابتدایی استان قزوین فردا چهارشنبه در نوبت صبح تعطیل است.

تمام مقاطع تحصیلی استان زنجان فردا تعطیل است

به دلیل برودت هوا، تمام مقاطع تحصیلی مناطق و نواحی ۱۴ گانه استان زنجان در شیفت صبح وعصر روز فردا (چهارشنبه) ۲۳ بهمن ماه تعطیل است.

مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شیفت صبح شهرستان پردیس تعطیل شد

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: به دلیل برودت هوا و یخ‌زدگی معابر شهرستان فردا مقاطع ابتدایی و پیش دبستانی شیفت صبح شهرستان پردیس تعطیل خواهد بود.

تعطیلی مدارس لرستان

شهر خرم آباد:فعالیت مدارس نوبت صبح ابتدایی با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌گردد

بروجرد و اشترینان:تمامی مدارس نوبت صبح ابتدایی تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌گردد

الیگودرز و ززوماهرو: تمامی مدارس نوبت صبح و عصر تعطیل می‌باشد

ازنا: مدارس نوبت صبح ابتدایی تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌گردد

دورود:فعالیت آموزشی تمامی مدارس نوبت صبح با یک ساعت تاخیر

نورآباد و کاکاوند:کلیه مدارس تعطیل می‌باشد

سلسله: مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌گردد.

کوهدشت، پلدختر، رومشگان و معمولان: مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم بایکساعت تاخیر

بیرانشهر:  تمامی مدارس نوبت صبح تعطیل است

زاغه: مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و فعالیت مدارس دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر

بخش پاپی: کلیه مدارس نوبت صبح با یک ساعت تاخیر

سیلاخور: مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر

تعطیلی مدارس مازندران

آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد: برای روز چهارشنبه ۲۳بهمن تمامی مدارس شهرستان عباس آباد، کلاردشت، مرزن آباد، بهش کجور نوشهر و بخش بلده شهرستان نور در ۲ نوبت صبح و عصر تعطیل است.

در اطلاعیه این اداره کل همچنین اعلام شد که تمامی مدارس دهستان فیروزجاه بندپی شرقی شهرستان بابل برای فردا تعطیل می‌باشد.

تعطیلی مدارس کوهرنگ

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ گفت: باستحضار کلیه فرهنگیان محترم و دانش آموزان عزیز شهرستان کوهرنگ می‌رساند فردا چهارشنبه بیست و سوم بهمن ماه کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان کوهرنگ بعلت بارش برف، لغزندگی معابر و برودت هوا تعطیل خواهند بود.

تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری

روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مدارس ابتدایی شهرکرد، بروجن، سامان، بن، لاران، فارسان، کیار، گندمان و بلداجی تعطیل و مدارس مقطع متوسطه اول و دوم این مناطق فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: مدارس اردل، میانکوه، خانمیرزا و عشایر نیز در تمامی مقاطع تحصیلی و در لردگان و فلارد تنها مدارس مقطع ابتدایی فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‎کنند.

تعطیلی مدارس مرکزی

اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در بیشتر نقاط استان فردا چهارشنبه ۲۳ بهمن‌ماه به دلیل سرما، برودت هوا و لغزندگی معابر تعطیل است

براساس اطلاعیه این اداره کل؛ تمام مدارس اراک و هشت شهرستان دیگر استان مرکزی فردا تعطیل است.

بر اساس این اطلاعیه مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی در شهر و روستا در زرندیه، خمین، خنداب، کمیجان، آشتیان، تفرش، فراهان، شازند و منطقه نوبران در نوبت صبح تعطیل می‌باشد.

فعالیت مدارس نوبت صبح در تمامی دوره تحصیلی شهر و روستا در شهرستان‌های محلات و دلیجان با تاخیر و ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود، ولی فعالیت مراکز آموزشی در ساوه به صورت عادی خواهد بود.

مدارس یزد تعطیل نیست

محسن گلستانی‌فر رییس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد اعلام کرد: تمام مدارس این استان، فردا چهارشنبه در تمام مقاطع و در ۲ شیفت صبح و عصر دایر است.

وی همچنین خبر‌های منتشره در برخی کانال‌های خبری مبنی بر تعطیلی مدارس استان در روز چهارشنبه را تکذیب کرد و اظهار داشت: انتشار خبر‌های بی پایه و اساس در برخی کانال‌ها مبنی بر تعطیلی مدارس استان یزد موجب تماس‌های مکرر خانواده‌ها برای مطلع شدن از صحت و سقم این خبر شده است.

تعطیلی مدارس کردستان

محمد فلاحی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: تمام مقاطع تحصیلی و پیش‌دبستانی شهری و روستایی سراسر استان فردا (چهارشنبه) به علت کاهش شدید دما و یخبندان تعطیل است.

تعطیلی مدارس اندیکا

سرمای شدید در شهرستان اندیکا باعث تعطیل شدن مدارس در روز چهارشنبه شد.

فرماندار اندیکا گفت: این تعطیلی شامل مدارس ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در نوبت صبح می‌باشد.

حیدر کاظمی افزود: این تصمیم به دلیل شدت سرما و با هماهنگی اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان اتخاذ شده است.

تعطیلی مدارس خراسان شمالی

بارش برف و سرما سبب تعطیلی مدارس برخی شهرستان‌های خراسان شمالی در روز چهارشنبه شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در این باره گفت: در شهرستان گرمه، تمامی مدارس مقاطع ابتدایی، پیش دبستانی و متوسطه اول و دوم در دهستان بالادشت و گلستان در نوبت صبح تعطیل است.

عباس سعیدی اظهار داشت: به علت یخبندان و سرمای هوا، تمامی مدارس بخش شوقان در شهرستان جاجرم، در نوبت صبح و عصر تعطیل خواهند بود و مدارس مقطع ابتدایی شهرستان جاجرم و بخش سنخواست هم در نوبت صبح تعطیل هستند.

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از تعطیلی مدارس در برخی از شهرستان‌های استان به دلیل یخبندان و برودت هوا خبرداد.

در اطلاعیه‌های این اداره کل آمده است: به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا فردا چهار شنبه ۲۳ بهمن تمامی مدارس استثنایی و پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی نواحی پنجگانه تبریز در شیفت صبح تعطیل و سایر دوره‌های تحصیلی با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

همچنین تمامی مدارس شهری و روستایی خواجه در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل است و مدارس شهری و روستایی ورزقان در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح با دو ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

مدارس روستایی چاراویماق در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در میانه تمام مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر میانه مدارس همه دوره‌های تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در ترکمانچای تمامی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در بخش نظرکهریزی هشترود تمام مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

مدارس روستایی مراغه در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر مراغه مدارس کلیه دوره‌های تحصیلی یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد

در کندوان تمام مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در بناب مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل خواهند بود و در مرند همه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر مرند مدارس استثنائی و پیش دبستانی تعطیل و مدارس ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.
 
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۹
یعنی چی دانشگاه هارو تعطیل میکنن اما ما ابتدایی هارو نه......
مدارس را فردا چهارشنبه تعطیل کنید ممنون می شوم
لطفا تعطیل کنید بچه ها خسته شدت رفتن راهپیمایی
سلام لطفا فردا کرج رو تعطیل کنید هوا خیلی سرده و زمین لیزه...اینجوری نمیشه رفت مدرسه!
میشه لطف کنید فردا مدارس رو تعطیل کنید من راهپیمایی رفتم حالا تازه فهمیدم فردا دوتا امتحان دارم خیابون ها هم به زدن ممنون می شم به فکر ما هم باشید
خواهش میکنم فردا ۲۳ بهمن ماه مدارس تهران را تعطیل کنی به خاطره یخ بندان
خب تعطیل کنیدتهرانو دیگه بین التعطیلاته
چرا فردا ۲۳ بهمن مدارس تهران رو تعطیل نمیکنید خواهش میکنم تعطیل کنید
تر خدا فردا را تعطیل کنید تا بتوانیم مراسم حاج قاسم برویم وهم اینکه هوا خیلی سرد هست ترو خدا تعطیل کنید مدارسو
جون مادراتون جون هرکی دوس داری تعطیل کنید ...
فردا تعطیل کن خیلی وقت تعطیل نشدیم
درضمن همه. مسافرتند کسی نیست که مدرسه بیاد
مدارس اصفهان تعطیل بکنید
تعطیل کنید تا متوسطه اول رو هوا خیلی سرد فردا صبح منفی 5 درجه است
تعطیل کنید لطفا
تعطیل کنید خیلی خیلی تهران سرده آدم یخ میزنه
باید تعطیل کنید چون فردا تولد مادرم هست کلی تدارکات براش آماده کردیم
تروخدا وائین خیلی سرده اطفأ تعطیل کنید
تو رو خدا استان تهران منطقه ی ۴ رو تعطیل کنید خیلی سرد تو رو خدا تورو خدا
لطفا تعطیل کنید
آقا تعطیل کنید دیگه
بچه ها بعضیا شون با موتور میرن مدرسه و بعضیا شون پیاده گناه دارن سرما میخورن
وزیر آموزش وپرورش بخاطر سرما و یخ زده گی لطفا مدارس را تعطیل کنید
سلام
میخواستم بدونم بالاخره فردا طعطیله است یا خیر
اسلامشهر وحشتناک سرده خدا راضی ما تو سرما بریم مدرسه
سلام به مسئولین تورو خدا تهران هم تعطیل کنید خیلی سرده
خیلی سرده تهران تعطیل کنید همه سرما خوردن تو این هوا هم حالشون بدتر میشه
آقای اموزش پرورش تورو خدا مدارس راهنمایئ در نوبت صبح تعطیل کنید
لطفا از صبح خبر بدید که تعطیل نه بزارید ساعت ۱۲ شب
تعطیل باشه یانباشه چ فرقی بحال ماداره
بالاخره ک داریم با کرونا دست پنجه نرم میکنیم
وهمیشه برای ما تعطیله
خب کاشون . تعطیل نیست قرمزیم ما
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل