بازدید 15585
گزارش

چه کسی دایی را ردصلاحیت کرد؟ حراست وزارت ورزش: ما نبودیم!

علی دایی از آن روز تا حالا با وجود مذاکره با تیم های متعدد باشگاهی و این اواخر با تیم ملی فوتبال، موفق نشد هدایت تیمی را برعهده بگیرد. تیم های تراکتور ، نفت آبادان، گل گهر، ذوب آهن و تیم ملی فوتبال ایران از این جکله اند که مذاکرات هیچکدام برای جذب علی دایی به دلایلی عجیب به نتیجه نهایی نرسید.
کد خبر: ۹۵۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ 10 February 2020

ماجرای رد صلاحیت علی دایی در ماجرای انتخاب سرمربی تیم ملی به بحثی داغ در فوتبال و ورزش ایران تبدیل شده است و هیچ نهادی حاضر نشده مسوولیت این اقدام را برعهده بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در تازه ترین موضع گیری در این ارتباط ، رییس مرکز حراست وزارت ورزش انجام هرگونه استعلام و یا اظهارنظر حراستی درباره علی دایی چهره برجسته و جهانی فوتبال ایران را تکذیب کرد.

ماجرای حضور علی دایی با وجود انتخاب اسکوچیچ به سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران و امضای رسمی قرارداد مذکور، هم‌چنان بحث‌برانگیز است. بعد از اینکه علی دایی در گفت‌وگوی اعلام کرد وزارت ورزش و مشخصا حراست این وزارتخانه با حضور او در راس کادرفنی تیم ملی فوتبال مخالفت کرده، رییس مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان این موضوع را رد کرد.

چه کسی دایی را ردصلاحیت کرد؟ حراست وزارت ورزش: ما نبودیم!

سمیعی، رییس مرکز حراست وزارت ورزش در این باره گفت: در مورد آقای دایی نه استعلامی از حراست این وزارتخانه انجام شده و نه حراست اظهارنظری در این مورد داشته است. پیش از این علی دایی با بیان این که صلاحیتش برای حضور در رأس کادر فنی تیم ملی را وزارت ورزش رد کرده است، گفته بود « وقتی صلاحیت فردی مثل من را حراست رد می‌کند و نمی‌خواهند من در تیم ملی باشم، دیگر نمی‌دانم چه بگویم. البته دلایل این رد صلاحیت را خودم می‌دانم.»

علی دایی در هفته های پایانی فصل گذشته لیگ برتر، بعد از بروز اختلاف با مدیران باشگاه و کارخانه سایپا، از سمتش برکنار شد و در ادامه با حضور در یک نشست خبری افشاگری هایی علیه هویت اصلی مدیرعامل باشگاه نارنجی انجام داد که خیلی ها آن را عبور از خطوط قرمز قلمداد کردند. 

علی دایی از آن روز تا حالا با وجود مذاکره با تیم های متعدد باشگاهی و این اواخر با تیم ملی فوتبال، موفق نشد هدایت تیمی را برعهده بگیرد. تیم های تراکتور ، نفت آبادان، گل گهر، ذوب آهن و تیم ملی فوتبال ایران از این جکله اند که مذاکرات هیچکدام برای جذب علی دایی به دلایلی عجیب به نتیجه نهایی نرسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۰
اقای دایی حرف های زیادی قبلا زدن که بیشتر دروغ از اب در امده
بهتر
علی دایی شاید کمی تندخو باشه ولی انسان شریف و درستیه
علی دایی تازه کار و نابلد کار نیست خود میداند که این رفتار آغاز پروژه هایی است که برای او در نظر گرفته شده است !
من توی جاهای دولتی و خصوصا وزارتخانه ها به وضوح می بینم این حراست ها یکی از عوامل اصلی طرد افراد متخصص هستند
اینا عادتشونه به شعور مردم توهین کنن
نمیخواهند علی دایی شاخ بشه.
هر کی بوده دستش درد نکنه
هر کی ردش داد دمش گرم

یه تیم را نمیتونه اداره کنه فقط هوچی گری بلده
مدیر عامل سابق سایپا!!!! مثل اینکه یادتون رفته کی بود!!!!
حکایت کی بود کی بود من نبودم است ؟؟؟ علی دایی را که دشمن خارجی رد صلاحیت نکرده !!! شرم آور است فردی تا پای جانش و با غیرت وصف ناشدنی برای اعتلای کشورش می کوشد آنوقت پاداش این چنینی نصیبش می شود و جالب است هیچکس جرات قبول مسئولیت نمی کند ... یادمان نرفته که با کبد پاره شده و باسر بانداژ شده و حتی با خبر فوت پدرش وظیفه اش و مسئولیتش و عرق ملی اش را فراموش نکرد .. علی دایی بزرگوار ما را ببخشید که تو را اذیت کردیم علی دایی تو برای خارجی ها یک اسطوره هستی و صد البته در دل مردم ایران زمین بسیار بیشتر ارج و قرب داری ....اما نمی دانم مسئولان کشور که خود را جزئی از مردم می دانند راه دیگر رفته اند فکر دیگر می کنند و راه غیر مردمی پیشه کرده اند
واقعا آدم متاسف میشه وقتی میبینه کسی مثل علی دایی تیم نداره اون وقت یک مربی دست پنجم خارجی میشه مربی تیم ملی !
علي دائي در جريان مديرعامل سايپا حرف حق زده

علي دائي آنقدر بينش دارد كه وقتي حرف حق زد و سيستم فاسد رنجيد تاوان كارش راهم بدهد.
هيچ كدام از اين رفتارها عليه دائي محبوبيت او را كم نخواهد كرد.
دائي يك قهرمان ملي است و در دل همه جاي دارد.
متاسفانه بعضی از مسئولین ما بیگانه هارا بیشتر قبول دارند تا نیروهای وطنی نامدار و توانمندی چون آقای دایی که کل دنیا میشناسدش و باعث افتخار ایران عزیز است .حالا درقراردادها با خارجیان چه حکمت و نفعیست ، غیر از خدا کسانی هم میدانند چیست . !
فوتبال .سیاسی. امنیتی . اعتقادی . اونم از جیب خالی مردم
اقدام علی دایی در مورد رییس باشگاه نارنجی یک اقدام علیه امنیت ملی بود
خوب بذاره از ایران بره!!!
و گرنه برادر حسین دست به افشای اسناد میشه ها! گقته باشم :)
علی دایی عزیز وبزرگوار امان ازحسادت خلاصه مطلب اینکه برای خیلیها مشکله محبوبیت انسانیت صداقت وپیشرفت علی دایی راقبول کنندفقط درد همینه متاسفانه پدر حسادت بسوزه .
به خاطر افشاگری او در باره نام اصلی مدیر عامل سپاهی باشگاه سایپا ، از او انتقام گرفته اند .
علی دایی الگوی شرافت، صداقت و مردم داری این کشور است. اگر تمام مزدوران و جیره مواجب بگیران فوتبال کشور بخواهند مقابل او قرار گیرند مردم پشتیبان آقای دایی هستند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار