بازدید 53084
۳

فردا در این استان‌ها ۱۳۰سانتی‌متر برف می‌بارد

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از فردا دوشنبه ۲۱ بهمن ماه بارش برف در استان‌های شمالی به ویژه استان گیلان رخ می‌دهد که در ارتفاعات حداکثر حدود یک متر و ۳۰ سانتیمتر و جلگه حدود ۳۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۹۵۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 09 February 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، کبری رفیعی افزود: امروز سواحل دریای خزر، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه های البرز در استان های قزوین، البرز، تهران، سمنان، ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی بارش برف و باران رخ می دهد که گاهی با وزش باد شدید همراه خواهد بود، کاهش نسبی دما نیز در این مناطق رخ می دهد.

وی اظهارداشت: امروز در بخش هایی از استان های فارس، کرمان، بوشهر و هرمزگان در برخی ار ساعات رگبار و رعد و برق پراکنده رخ می دهد که گاهی با وزش باد شدید همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: اما توده گرد و خاک بر روی کشور عراق تشکیل شده که حرکت آن به سمت مرزهای ایران خواهد بود بنابراین امروز بخش هایی از غرب و جنوب غرب کشور تحت تاثیر این پدیده قرار خواهد گرفت.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا دوشنبه نیز بارش برف و باران همراه با وزش باد در سواحل دریای خزر، شمال غرب و نقاطی از غرب کشور در استان های قزوین، زنجان، البرز ، تهران، سمنان، دامنه های زاگرس مرکزی و شمال شرق کشور رخ می دهد ، در اواخر وقت فردا به تدریج از شدت بارش ها در مناطق غربی کاسته می شود و بارش ها برای جنوب کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی به شکل رگبار و رعد و برق خواهد بود که گاهی با گرد و خاک همراه است چون وزش باد در این مناطق شدید پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: روز سه شنبه نیز ادامه بارش ها در سواحل دریای خزر خواهد بود، بخش هایی از شمال غرب کشور، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، قزوین، البرز، تهران، زنجان، قم، مرکزی، همدان ، کردستان، خوزستان و شمال غرب اصفهان بارش ها به شکل برف و باران خواهد بود این مناطق نیز وزش باد خواهند داشت.

رفیعی افزود: اما از روز چهارشنبه این سامانه از کشور خارج می شود بنابراین بیشتر مناطق کشور جوی نسبتا آرام خواهند داشت و از امروز تا سه شنبه در بیشتر مناطق کشور وزش باد شدید رخ می دهد به ویژه امروز در استان های تهران، سمنان، اصفهان، قم، مرکزی، یزد ، فارس و خراسان جنوبی وزش باد شدید خواهد بود، فردا هم وزش باد در استان های یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، هرمزگان ، فارس و روز سه شنبه استان های مرکزی، تهران، قم، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان ، خراسان جنوبی و هرمزگان وزش باد شدید است.

به گفته وی امروز تا چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور کاهش دمای ۸ تا ۱۵ درجه ای خواهیم داشت ضمن اینکه از امروز تا سه شنبه دریای خزر و خلیج فارسی مواج است.

وزش باد و بارش پراکنده در تهران

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز تهران قسمتی ابری تا نیمه ابری خواهد بود که گاهی با وزش باد شدید همراه است، احتمال بارش پراکنده نیز وجود دارد، کمینه دمای امروز تهران ۷ درجه بالای صفر و بیشینه دمای امروز پایتخت ۱۳ درجه بالای صفر می شود.

رفیعی گفت: ارومیه با ۳ درجه زیر صفر و ساری ۳۱ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۳
اقا و خانم هواشناس بسه دیگه دنبال چی میگردین?+از سه روز پیش این حرف بی اساس که یک متر برف میاد رو هی تکرار کنید،حتی پیش بینی هم بلد تیستید حداقل جوک نگید
به عنوان یک کارگر، از بخش خصوصی (پیمانکاران) افسردگی گرفتم
چرا دولت شرکت های تامین نیروی انسانی را حذف نمی کند
چرا پیمانکاری؟
کارگران از ظلم های شرکت های پیمانکاری می نالندم
ما کارگران خسته ایم از بی عدالتی و ظلم پیمانکاران
در این مسیر پر از تبعیض و بی عدالتی پیر شدیم و بیمار
فریاد کارگر مظلوم شنیده نمیشه نمیشه
دو بار دیگه اعلام کنید هوا میخواد خیلی سرد بشه به فنا میریم از گرما همه میمیرن. دفعه اول گفتن سرمای بی سابقه میخواد بیاد هوا گرمتر هم شد دفعه دوم و سوم هربار گفتن این هفته هوا برفی و سرد خواهد شد گرمتر و گرمتر شد الان که هوا در حد بهار شده احتمالا با این پیشبینی تابستونی میشه هوا!!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان