بازدید 11991
۶

جزئیات نوبت‌دهی اینترنتی طلاق

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اتصال سامانه طلاق به ۲۲ استان کشور، به تشریح مجموع پرونده‌های درخواست طلاق که در این سامانه ثبت شده‌ و همچنین خدماتی که توسط این سامانه ارائه می‌شود، پرداخت.
کد خبر: ۹۵۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ 08 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، بهزاد وحیدنیا مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: ۲۲ استان به سامانه طلاق وصل هستند و این سامانه در حال ثبت اطلاعات درخواست طلاق زوج‌هاست. سامانه «تصمیم» برای نوبت‌دهی اینترنتی درخواست طلاق توافقی و طلاق یکطرفه به درخواست زوج یا زوجه از سوی سازمان بهزیستی کشور به منظور ارجاع آنها به مشاور و انصراف آنان از طلاق راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: ۲۲ استان از جمله خراسان رضوی، تهران، کرمان، یزد و اصفهان به سامانه تصمیم متصل هستند. در مجموع حدود ۳۶۰ هزار پرونده در این سامانه ثبت شده است که بیشترین ثبت پرونده‌ها مربوط به استان خراسان رضوی بوده است.

مدیرکل مشاوره و امورروانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: برای تعمیم سامانه تصمیم به سراسر کشور ۲۰۰ میلیارد تومان برای سال آینده پیشی‌بینی شده است.

وحیدنیا افزود: هر یک از مراکز مشاوره که به پرونده مراجعان بهزیستی دسترسی دارد، اطلاعات را ثبت می‌کند و پیگیری لازم انجام می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
اینترنت هم که قطع شد طلاق بی طلاق بعد آمار میدن طلاق تو ایران 0 شده...
بازم پول سازی برای دولت ...
خخخخ
این 200 میلیارد و میلیاردها میلیارد دیگری را که خرج میکنید بدهید خیلی از این خانواده ها طلاق نمیگیرند. این کارها نوش داروی بعد از مرگ سهراب است
وقتشه که اپلیکیشن طلاق هم بیاد
بریم یه نوبت بگیریم شاید لازم شد. شاید هم بتونیم بفروشیم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل