بازدید 5172

کامبک عجیب پیکانِ ویسی در تبریز با ۲ گل وقت اضافه!

تیم ماشین‌سازی با تساوی در این بازی ۲۴ امتیازی شد و همچنان در رده نهم جدول باقی ماند. پیکانی‌ها نیز که پس از چهار شکست متوالی و کناره‌گیری حسین فرکی از این تیم، با هدایت عبدالله ویسی و در اولین حضور مساوی خارج خانه گرفتند
کد خبر: ۹۵۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ 07 February 2020

هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر نوزدهم با تساوی تیم‌های ماشین‌سازی و پیکان پیگیری شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در چارچوب دیداری از هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی به مصاف تیم پیکان رفت که این دیدار با تساوی ۲ - ۲ خاتمه یافت.

در این بازی ابتدا فردین عابدینی در دقیقه ۳۵ و علی آل‌کثیر در دقیقه ۷۵ تیم ماشین‌سازی را از حریف خود پیش انداختند، اما در ثانیه‌های پایانی مسابقه میلاد شیخ‌سلیمانی در دقیقه ۱+۹۰ و علیرضا کوشکی ۴+۹۰ کار را برای پیکانی‌ها به تساوی کشیدند تا ویسی کسب اولین امتیازش با پیکان را جشن بگیرد.

علی بای قضاوت دیدار ماشین‌سازی تبریز - پیکان را بر عهده داشت. او این بازی به ادوارد دوس سانتس، محمد قادری، شاهین ثاقبی و شاهین توکلی از ماشین‌سازی و احسان تأییدی از پیکان کارت زرد نشان داد.

تیم ماشین‌سازی با تساوی در این بازی ۲۴ امتیازی شد و همچنان در رده نهم جدول باقی ماند. پیکانی‌ها نیز که پس از چهار شکست متوالی و کناره‌گیری حسین فرکی از این تیم، با هدایت عبدالله ویسی و در اولین حضور این مربی روی نیمکت‌شان پا به میدان گذاشته بودند با کسب یک امتیاز ۱۴ امتیازی شدند و همچنان در رده چهاردهم جدول ایستادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار