بازدید 10824

دمای هوای گیلان به ۲۹ درجه سانتی گراد رسید

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: دمای هوای استان امروز در برخی نقاط گیلان از جمله شهرهای فومن و سیاهکل به ۲۹ درجه سانتی گراد رسید.
کد خبر: ۹۵۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲ 07 February 2020

به گزارش «تابناک»، مازیار غلامی پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه کم فشار و وجود جریانات جنوبی در منطقه است؛ بنابراین تا اوایل روز شنبه شاهد ورزش باد گرم ( گاهی شدید/ خیلی شدید) در استان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: از روز شنبه با ورود تدریجی سامانه پرفشار و سرد، افزایش ابر، کاهش دما، بارندگی، و وزش باد( گاهی شدید)، ارتفاعات و دامنه ها بارش برف پیش بینی می شود؛ ضمن آنکه از روز یکشنبه بتدریج شرایط برای کاهش مجدد دما و بارش برف در نواحی جلگه ای نیز مهیا می شود.

وی اظهار کرد: براساس نقشه های هواشناسی، آسمان استان برای روز جمعه صاف تا نیمه ابری توام با وزش باد گرم ( گاهی شدید/ خیلی شدید) بتدریج افزایش و رگبار پراکنده باران و احتمال رعد و برق است و برای روز شنبه هم هوای استان قسمتی ابری تا ابری در بعضی نقاط ورزش باد گرم ، گاهی شدید، به تدریج کاهش دما ، وزش باد، رگبار باران و احتمال رعد و برق ، اواخر وقت در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

غلامی بیشینه دمای هوای استان را طی شبانه روز گذشته ۲۹ درجه سانتی گراد بالای صفر در شهرهای فومن و سیاهکل و کمینه دمای هوای استان را در دیلمان با یک درجه سانتی گراد بالای صفر عنوان کرد.

وی گفت: بیشینه و کمینه دمای رشت مرکز استان گیلان نیز به ترتیب ۲۷ و شش درجه ثبت شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان