بازدید 5431
۲

بازیکن استقلال: ۴۰ نفر به ۲ نفر من و یزدانی را کتک زدند!

کد خبر: ۹۵۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰ 06 February 2020

مدافع مصدوم استقلال می‌گوید در بین دو نیمه دربی مورد ضرب و شتم ماموران انتظامی قرار گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، عارف غلامی که به دلیل مصدومیت دیدار با پرسپولیس را از دست داد، در پایان این مسابقه اعلام کرد که از سوی ماموران نیروی انتظامی مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. این بازیکن در پایان مسابقه دربی عنوان کرد: واقعا حال بدی دارم و دلم شکسته است. شما کاپشن و لباس هایم را ببینید که به چه شکلی در آمده است. من به عنوان خانواده دو شهید در ورزشگاهی که در خاک کشور خودمان است به همراه سیاوش یزدانی مورد ضرب و شتم ماموران انتظامی قرار گرفتیم. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: دوران بزن و دررویی تمام شده است.

وی ادامه داد: با خاک یکی مان کردند. من و سیاوش را زدند. سرم را با باتوم زدند، دستم را ببینید که چطور زخم شده است. کاپشن و لباس هایم پاره شده است. نمی‌دانم چه بگویم. ماموران انتظامی بودند. من حتی کارت بازی ام را هم نشان دادم و گفتم بازیکن استقلال هستم، ولی نمی‌دانم چرا مرا کتک زدند.

مدافع مصدوم استقلال درباره دلیل این کار تاکید کرد: بعد از من شروع به زدن سیاوش یزدانی کردند. امیدوارم آن مامور نیروی انتظامی که به اتاق آمد و فیلم گرفت شرافت کاری داشته باشد و فیلم را ارائه دهد. کاش فیلمی که ماموران ۴۰ نفر به دو نفر ما را می‌زدند هم گرفته بودند! سیاوش یزدانی هم حال بدی دارد و در رختکن گریه کرد. مامور نیروی انتظامی حق ندارد با یک دزد هم اینطور رفتار کند، اما خیلی راحت زدند و رفتند!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اين يارو يزداني كه حقشه كاش بيشتر كتك مي خورد بچه پررو. مطمئنم مقصر خودش بوده.
تابی جرات نداری اعتراض ابی ها رو بذاری فقط لنک پولیس
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل