بازدید 5464

قائدی درمیان ۸ پدیده جوان لیگ آسیا از دیدگاه AFC

کد خبر: ۹۵۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ 06 February 2020

مهدی قائدی، مهاجم تیم فوتبال استقلال از دیدگاه سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، یکی از برترین ستاره‌های جوان لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به هشت ستاره جوانی که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می‌درخشند، اشاره کرد و از کاربران این سایت خواست که به بهترین بازیکن رأی بدهند. مهدی قائدی، مهاجم استقلال ایران هم در این فهرست هشت نفره حضور دارد.

AFC درباره این بازیکن نوشت: قائدی این فصل در استقلال، در فُرم عالی خود قرار دارد و این مهاجم ریزنقش که بهترین گلزن باشگاهش محسوب می‌شود، به همراه سایر بازیکنان استقلال تلاش می‌کنند فاصله خود را با صدرنشین لیگ برتر ایران و حریف همشهری خود پرسپولیس، کم کنند. پس از بازگشت از مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا، قائدی دو بار در دوحه برای استقلال گلزنی کرد تا این تیم به آسانی از سد الریان قطر بگذرد و بار دیگر به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

قائدی فصل گذشته زمان محدودی برای بازی کردن داشت، اما سیر صعودی او و درخشش در ماه‌های اخیرش، چشم‌ها را خیره کرده است. جایی که مهاجم ۲۱ ساله با مهاجم اهل مالی، همکاری مهلکی ایجاد کرده است. با قد ۵.۵ فوت، قائدی در میان کوتاه‌قامت‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، اما او باید در فُرم خود باقی بماند تا شاید در میان بزرگ‌ترین ستاره‌های مرحله گروهی باشد.

فرس البریکان از النصر عربستان، کیم جین یا از اف سی سئول کره جنوبی، اکانیت پانیا از چیانگرای یونایتد تایلند، ازیزجون گانیف از شباب الاهلی امارات، ژو چنجیه از شانگ‌های شنهوای چین، نیکولاس دِآگوستینو از پرث گلوری استرالیا و یحیی نادر از العین امارات، سایر بازیکنانی هستند که از نظر سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌توانند عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص دهند.

استقلال در گروه A. رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، با تیم‌های الشرطه عراق، الاهلی عربستان و الوحده امارات همگروه است و روز دوشنبه هفته آینده در اولین بازی خود، میهمان نماینده عراق خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان