بازدید 6081

حمله داعش به الحشد عراق، ۳ شهید برجای گذاشت

رسانه‌های عراقی چهارشنبه از حمله عناصر خفته داعش به نیرو‌های الحشد الشعبی این کشور خبر دادند که بر اثر آن ۳ تن از آن‌ها شهید شده‌اند.
کد خبر: ۹۵۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۲ 06 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از tارس، عناصر تروریستی داعش به مواضع نیرو‌های الحشد العشائری عراق در تکریت حمله کرده و ۳ تن از آن‌ها را کشتند.

منبعی امنیتی در عراق شامگاه چهارشنبه (۱۶ بهمن) به سومریه گفت که این حمله در نزدیکی منطقه «الناعمه»، واقع در شرق شهر تکریت، مرکز استان صلاح‌الدین (واقع در مرکز عراق) رخ داده است.

شبکه المیادین لبنان نیز دقایقی از «حمله بزرگ» داعش با «انتحاری‌ها» و «خودرو‌های بمب‌گذاری» شده به مقر تیپ ۴۴ الحشد الشعبی در شهرستان «الخضر» واقع در جنوب غرب موصل خبر داد.

مرکز اطلاع‌رسانی موسوم به «الاعلام الحربی» الحشد الشعبی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیرو‌های این سازمان موفق شده‌اند این حمله را دفع کنند.

پارلمان عراق ۱۵ دی ماه در واکنش به عملیات‌های ترور نظامیان تروریست آمریکا در غرب عراق (شهر القائم استان الانبار) و شهر بغداد، پایتخت این کشور که منجر به شهادت سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه و «ابومهدی المهندس»، جانشین رئیس الحشد الشعبی منجر شد، لایحه ممنوعیت حضور نظامیان خارجی از جمله آمریکا را تصویب کرد و از دولت خواست درخواست کمک از ائتلاف آمریکا را لغو کند.

از زمان تصویب این لایحه، حملات هسته‌های خفته داعش در برخی از نقاط عراق از جمله کرکوک و موصل و صلاح الدین بیشتر شده و برخی علت این حملات را تلاش آمریکا برای بهانه‌تراشی برای ماندن در عراق عنوان کرده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر