بازدید 3694

قلعه‌نویی: اُفت نکردیم،فاصله امتیازمان با پرسپولیس زیاد شده

کد خبر: ۹۵۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶ 05 February 2020

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم سپاهان اصفهان تأکید کرد، تنها فاصله امتیازات تیمش با پرسپولیس زیاد شده است و زردپوشان اصفهانی اُفت نکرده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در شهر اولین‌ها هستم. بازی بسیار سختی در پیش داریم و نفت مسجدسلیمان تیم بسیار خوبی است. ما نیاز داریم که این سه امتیاز را بگیریم تا از کورس مدعیان قهرمانی عقب نیفتیم.

«مسجدسلیمان شهر اولین‌ها و مردم آن، مردم اولین‌ها هستند.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: در نیم‌فصل دوم بازی‌ها و امتیازگیری سخت‌تر و دروازه‌ها و زمین کوچک‌تر می‌شوند. نفت مسجدسلیمان تیم تاکتیکی است و خیلی خوب و بابرنامه بازی می‌کند. ما هم سپاهان هستیم و هفته به هفته بهتر می‌شویم. اگر کیفیت زمین اجازه بدهد، بازی خیلی خوبی از آب درخواهد آمد، چون من و تارتار به بازی زیبا اعتقاد داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره غایبان تیمش برای این مسابقه گفت: تا دل‌تان بخواهد بازیکن مصدوم داریم و کی‌روش استنلی هم محروم است. سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

قلعه‌نویی در واکنش به ادعای خبرنگاری مبنی بر اُفت زردپوشان اصفهانی خاطرنشان کرد: نظر شما قابل احترام است، اما ما اُفتی نداشتیم. اگر این بازی را ببریم، دو امتیاز بیشتر از شرایط مشابه نیم‌فصل اول داشته‌ایم. نمی‌دانم شما چه چیزی را اُفت می‌دانید. موضوع فاصله امتیازی متفاوت است. فاصله امتیازی ما نسبت به پرسپولیس زیاد شده است، اما شرایط تیمی خوبی داریم.

وی با اشاره به دیدار هفته گذشته شاگردانش مقابل فولاد خوزستان بیان کرد: در بازی قبلی، یکی از بهترین بازی‌های خود را ارائه کردیم. مشکلی که زیاد با آن مواجه هستیم، این است که از موقعیت‌های ۸۰ درصدی استفاده نمی‌کنیم، اما یک توپ خیلی خیلی معمولی که شانس و اشتباهات در آن دخالت دارد، وارد دروازه ما می‌شود. در روز‌های اخیر با بازیکنان فقط در این باره صحبت کردم و گفتم در نیم‌فصل دوم باید از موقعیت‌های گلزنی خود استفاده کنیم. امیدوارم این فاصله امتیازی را کم کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر