بازدید 9502
۳
بازتاب

شایعه تازه؛ اسکوچیچ درسپاهان و قلعه‌نویی در تیم‌ملی

سرمربی کروات راه خود را از آبادانی‌ها جدا کرد. سرمربی اهل کرواسی بارها در طول فصل از مشکلات مالی و سخت‌افزاری تیمش نالید و به عملکرد مدیران این تیم اعتراض داشت اما دیگر حاضر به تحمل نشد و از جمع برزیلی‌های ایران خداحافظی کرد.
کد خبر: ۹۵۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲ 04 February 2020

در فضای رسانه‌ای ورزش ایران این شایعه پیچیده است که با جدایی اسکوچیچ از نفت آبادان که اصلی‌ترین گزینه جانشینی امیر قلعه‌نویی در سپاهان بود، حالا مرحله نخست حل معادله دو مجهولی نیمکت های سپاهان و تیم ملی فوتبال ایران انجام شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، بالاخره ماجرای اسکوچیچ و صنعت نفت آبادان مشخص شد و سرمربی کروات راه خود را از آبادانی‌ها جدا کرد. سرمربی اهل کرواسی بارها در طول فصل از مشکلات مالی و سخت‌افزاری تیمش نالید و به عملکرد مدیران این تیم اعتراض داشت اما دیگر حاضر به تحمل نشد و از جمع برزیلی‌های ایران خداحافظی کرد.

همچنین دیگر تیم طلایی‌پوش لیگ برتر یعنی سپاهان نیز نیمکت خود را لرزان می‌بیند و امیر قلعه‌نویی با پیشنهاد جدی سرمربی‌گری تیم ملی روبرو است. باوجود مخالفت‌های چندباره باشگاه و کارخانه فولاد مبارکه، مدیران فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان به شدت به دنبال جذب این مربی و سپردن هدایت نیمکت تیم ملی به او هستند.

شایعه تازه؛ اسکوچیچ درسپاهان و قلعه‌نویی در تیم‌ملی

معادله جدایی این دو مربی از جمع طلایی‌پوشان زمانی جالب می‌شود که بدانیم اسکوچیچ اصلی‌ترین گزینه جانشینی قلعه نویی در سپاهان است و اصفهانی‌ها تا الآن منتظر بودند سرمربی کروات صنعت نفت که با تیمش نتایج خوبی را در این فصل گرفته، از آبادان دل بکند و راهی اصفهان شود. با جدایی اسکوچیچ حالا مرحله اول این معادله حل شده است و به نظر می‌رسد به زودی خبر جدایی قلعه‌نویی از سپاهان، انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی و انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی سپاهان روی خروجی سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها قرار بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
کل بازی ها بسود پرسپولیس مهندسی شده اند یعنی دقیقا یک روز قبل از بازی با پرسپولیس مربی رقیب استعفا می دهد یا در آستانه استعفا است مانند بازی با صنعت نفت و بعد هم نوبت سپاهان است
سلام
من فقط بازی های تیم ملی و تیم های نماینده ایران در مسابقات باشگاه خارج از ایران را پیگیری می کنم ( تعصبی به تیم خاصی ندارم) اما آقای قلعه نوعی اصلا و اصلا گزینه مناسبی برای تیم ملی نیست - اگر قلعه نوعی مربی تیم ملی شود دیگه قید تیم ملی را هم باید زد - علی دایی گزینه بهتری هست حداقل توی دنیا شناخته تر و آشناتر به زبان انگلیسی هست
یا علی
آقای قلعه نوعی برای تیم ملی نسبتا" مناسب است ( البته اولویت با آقای دایی میباشد) ، بشرطیکه امیر در اخلاق و رفتارش تجدید نظر اساسی کرده و فدراسیون هم همکاری جدی بکند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها