بازدید 5135

۲۰۰ هزار مسکن کارگری ساخته می‌شود

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با همکاری دو وزارتخانه تعاون و راه مراحل ساخت ۲۰۰ هزار مسکن کارگری آغاز شده است.
کد خبر: ۹۵۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ 03 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، ابراهیم صادقی فر بعدازظهر دوشنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ویژه جامعه کار و تلاش استان البرز که در محل سالن اجتماعات مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای در کرج برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جامعه کار و تولید در ایران همیشه در عرصه‌های جنگ، سازندگی و دیگر عرصه‌هایی که موجب دوام انقلاب شده حضوری فعال داشته اند.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری همواره وفادارترین گروه‌ها به انقلاب بوده اند، گفت: این قشر شریف جامعه همیشه در جهت تقویت و دوام انقلاب اسلامی کمک کرده اند

معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اولویت‌های برنامه‌های وزارت کار برای سال آتی توضیح داد: برنامه‌های زیادی در حوزه کارگری دیده شده که مهمترین آن‌بحث تأمین مسکن کارگری است.

صادقی فر بیان کرد: در زمینه تأمین مسکن کارگری طبق تفاهم نامه‌ای که با وزارت راه داشته ایم قرار شد ساخت ۲۰۰ هزار مسکن کارگری را عملیاتی کنیم که این اقدام آغاز شده است.

وی در بخش دیگری در پاسخ به اینکه اکنون که سقف تعیین سبد هر خانوار از ۴ نفر به ۳ و نیم نفر رسیده، برنامه‌های وزارت کار برای پیگیری تغییر وضعیت معیشتی کارگران در سال آتی چگونه است، گفت: روزهای پایانی سال روزهای بررسی وضعیت معیشتی و دستمزدها است و به تبع به این حوزه در این روزها جدی تر توجه می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: این وزارتخانه به همراه شورای عالی کار و همچنین روابط کار از مدت‌ها پیش بحث‌های مربوط به تقویت سبد معیشتی کارگران را شروع کرده اند و به یقین اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خواهد خورد.

صادقی فر بیان کرد: برای جبران ضعف‌هایی که در نتیجه تحریم و تورم در کشور رخ داده است، وزارت کار برنامه‌هایی دارد که تا آخر سال جاری اعلام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل