بازدید 12923
۱

هشدار رسانه‌ملی درباره عواقب‌اظهارات رئیس‌سازمان‌لیگ

سازمان صداوسیما با انتشار نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان لیگ اعلام کرد در صورت تداوم تشویش اذهان عمومی، پیگیری قضایی را در دستور کار قرار خواهد داد.
کد خبر: ۹۵۶۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴ 03 February 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از جام جم آنلاین، در نامه سید مهدی خاموشیان سرپرست اداره کل راهبری اپراتور های معاونت فضای مجازی صداوسیما تاکید شده است کلیه حقوق نشر محتوای متعلق به سازمان صداوسیما در انحصار این سازمان است و سامانه های دارای مجوز از این سازمان ملزم به پخش و عرضه عمومی این محتوا با آحاد مردم هستند.

در این نامه با تاکید بر اینکه حیدر بهاروند می بایست از هرگونه اظهار نظر در خصوص این محتوا بدون هماهنگی با صداوسیما خودداری کند، خاطر نشان شده است: هرگونه اطلاع رسانی نادرست که منجر به تضییع حقوق عمومی شود و مصداق تشویش اذهان عمومی داشته باشد بدون هیچگونه اغماض تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

خاطر نشان می شود حیدر بهاروند اخیرا با نگارش نامه ای تهدید آمیز به برخی مجوز گیرندگان آی پی تی وی خواستار حذف برخی محتواها شده بود!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رسانه ملی به جای بالابردن کیفت خود و رسیدن به استانداردهای یک رسانه واقعی بیشتر دنبال کسب انحصار ملی است.

مثلا تهدید شرکت ها به عدم پخش آگهی از شبکه های ماهواره ای خارجی، که همین باعث شد شرکتها بجای تبلیغ در تلوزیون به سمت تبلیغات مجازی پیش برند که واقعا ارزون تر و اثربخش تر می باشد

الان هم تنها نقطه باقی مانده برای رسانه به منظور جذب مخاطب بالا، برنامه های ورزشی علی الخصوص فوتبالهای زنده داخلی است. اگر این رو هم از دست بده مخاطب قابل توجه مخصوصا در قشر جوان براش باقی نمیمونه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان