بازدید 3560

لیورپول، ۶برد تا قهرمانی رویایی در لیگ انگلیس

کد خبر: ۹۵۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲ 03 February 2020

قرمزپوشان آنفیلد برای قهرمانی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بدون احتساب سایر نتایج تیم‌های جزیره به 6 پیروزی نیاز دارند.

به گزارش تابناک ورزشی، از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تاتنهام در لندن میزبان منچستر سیتی بود و این دیدار را با دو گل به سود خود پایان داد. گل‌های این بازی را برخواین در دقیقه 63 و در اولین بازی خود برای تاتنهام و سون هیونگ مین در دقیقه 71 به ثمر رساند.

شاگردان کلوپ در این هفته موفق شدند با 4 گل ساوتهمپتون را شکست دهند و باعث شد تا لیورپولی‌ها 73 امتیازی شوند.منچسترسیتی با باخت مقابل تاتنهام در امتیاز 51 باقی ماند و اختلافش با تیم صدرنشین به 22 امتیاز رسید. حالا لیورپولی‌ها برای رسیدن به قهرمانی در جزیره به 6 پیروزی نیاز دارند، بدون نیاز به نتایج سایر تیم‌ها.

لیورپول در حال حاضر 73 امتیاز دارد و با 6 پیروزی امتیازش به 91 خواهد رسید. با توجه به 13 بازی که تا انتهای فصل لیگ برتر باقی مانده، اگر منچستر سیتی همه بازی‌های خود را ببرد 39 امتیاز به امتیاز 51 این تیم اضافه می‌شود و سیتیزن‌ها در بهترین حالت به امتیاز 90 می‌رسند که با 6 برد لیورپول (91 امتیاز) عملا قرمزپوشان آنفیلدی قهرمان خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل