بازدید 13885

وام ۷ میلیونی بازنشستگان امشب واریز می‌شود

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت چهارم وام ضروری ۷ میلیون تومانی تا پایان امشب (یکشنبه) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۰ 03 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، اکبر افتخاری ضمن تبریک و گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده در دومین روز از دهه مبارک فجر، نوبت چهارم وام ضروری ۷ میلیون تومانی زودتر از موعد به حساب حقوقی بازنشستگان واجد شرایط براساس نوبت بندی صورت گرفته تا پایان امشب (یکشنبه) واریز می‌شود.

افتخاری با تاکید بر اینکه خدمت به بازنشستگان کشوری و پیشکسوتان سرزمین بزرگ ایران اسلامی برای من افتخار است، اظهار داشت: از اینکه امروز در جمع خانواده گرانقدر و فرهیخته بازنشستگان هستم بسیار خوشحالم.

وی افزود: البته این مسئولیت بار بسیار سنگینی بر دوش من گذاشته که امیدوارم با کمک همکاران صندوق و مشورت بزرگان اهل فن به ویژه بازنشستگان متخصص بخشی از دغدغه‌های به حق عزیزان تحت پوشش را رفع کنیم.

افتخاری تصریح کرد: پرداخت وام ضروری بخش کوچکی از خدمات صندوق بازنشستگی کشوری به جامعه یک و نیم میلیون نفری پیشکسوتان کشوری است و ماتلاش می‌کنیم تا این صندوق به جایگاه اجتماعی و اقتصادی مناسب و شایسته شان بازنشستگان برسد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر لزوم ایجاد آرامش پیرامون دومین نهاد بزرگ بازنشستگی کشور گفت: فعالیت‌ها و سیاست‌های کلان و کارشناسی باید منسجم و مستمر انجام شود تا به نتیجه لازم برسد. قطعا فعالیت کردن از جنس اجتماعی و اقتصادی به خصوص با مخاطبان حساس و هوشمندی، چون بازنشستگان که خود نخبگان اکنون و مدیران گذشته این کشور بودند باید در فضای تخصصی و بدور از تنش و حاشیه انجام شود.

وی در پایان یادآور شد: چهارمین مرحله وام ضروری امشب به حساب واجدین شرایط واریز خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر