بازدید 11281
۲
گزارش تابناک

مدیرعامل سابق بازرگانی پتروشیمی دراستقلال چه می‌کند؟

در مجمع امروز باشگاه استقلال فردی با نام مهدی شریفی در یک اقدام ناگهانی به عضویت هیأت مدیره این باشگاه درآمد که البته فوتبال دوستان آشنایی خاصی از این شخص ندارند. مشخصا این انتخاب نمی تواند تصمیم فوتبالی ها باشد چراکه کسی درفوتبال این فرد را نمی شناسد.
کد خبر: ۹۵۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴ 02 February 2020

یک انتخاب عجیب و بی ربط دیگر در دوره وزارت سلطانی فر در ورزش ایران ثبت شد و به جمع مهره های ناآشنا و نامربوط در باشگاه استقلال و پرسپولیس اضافه شد. چهره هایی که مشخص نیست از کجا پای شان به ورزش کشیده می شود و بعد یکی دوسال جولان در حوزه خبرساز فوتبال بدون هیچ بازدهی و دستاوردی برای این دو تیم مردمی، جای شان را به افراد غریبه بعدی می دهند.

به گزارش تابناک ورزشی، در مجمع امروز باشگاه استقلال فردی با نام مهدی شریفی در یک اقدام ناگهانی به عضویت هیأت مدیره این باشگاه درآمد که البته فوتبال دوستان آشنایی خاصی از این شخص ندارند. مشخصا این انتخاب نمی تواند تصمیم فوتبالی ها باشد چراکه کسی درفوتبال این فرد را نمی شناسد. سلطانی فر دو باشگاه ورشکسته و بدهکار سرخابی را به محلی برای کسب تجربه و شهرت مدیران بیگانه با فوتبال حرفه ای تبدیل کرده است.

مهدی شریفی نیک‌نفس به عنوان یک عضو اقتصادی به جمع هیأت مدیره استقلال اضافه شده است.  وی در سال 1393 به عنوان مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی انتخاب شد و در این زمینه فعالیت می‌کرد.شرکت مورد نظر در زمینه صادرات و واردات و تولید مواد داخلی در سال 1388 تعطیل شده و شریفی نیک‌نفس نیز چندین سال به عنوان مدیرعامل این شرکت فعالیت کرده است. همچنین

عبدالرضا موسوی نیز که امروز بعد از حدود یک ماه فعالیت در استقلال حکم رسمی خود را دریافت کرده مدیرعامل یک شرکت هواپیمایی است و در زمینه هتل‌داری فعالیت می‌کند. این فرد قبلا در هیات مدیره باشگاه رو به افول استقلال خوزستان فعالیت داشت.

اسماعیل‌خلیل‌زاده، علی فتح‌الله‌زاده و کامران منزوی دیگر اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال هستند که حضور خلیل زاده به عنوان رییس هیات مدیره و پس از آن سرپرست باشگاه، باعث تعجب و شگفتی شد.

مدیرعامل سابق بازرگانی پتروشیمی دراستقلال چه می‌کند؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اتفاقا" انتخاب آقاي شريفي انتخاب بجا و شايسته ايست.
ايشان هرچه طي سالها مديرعاملي بازرگاني پتروشيمي برده براي
نجات فوتبال مجددا" آورده .مبارك است انشاالله!!!!
عابر بانک سوم تیم گوگوری مگوری و بچه لوس حکومت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار