بازدید 65396
معرفی فهرست سی نفره اصولگرایان در تهران تا پایان هفته؛

این ۲۱ نفر، لیست نهایی اصولگرایان در تهران را معرفی می‌کنند + اسامی

محسن رضایی، غلامعلی حدادعادل، مهرداد بذرپاش، محمدرضا باهنر، مهدی چمران، مجتبی شاکری، حبیب‌الله بوربور، اسدالله بادامچیان، پرویز سروی، مهدی اقراریان و محمدجواد عامری در کنار حجت‌الاسلام مسعود عالی، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی، حجت‌الاسلام قاسمیان، حجت‌الاسلام احسان بی آزار تهرانی، کامران دانشجو، رضا روستا آزاد، یاسر جبراییلی، منوچهر متکی، نادر طالب زاده  و معصومه آباد ...
کد خبر: ۹۵۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ 02 February 2020

روز گذشته شورای نگهبان نتایج رسیدگی به شکایت نامزد‌های ردصلاحیت شده را اعلام کرد و اگرچه فرصت دیگری را برای اعتراض آن‌هایی که صلاحیت شان به تائید نرسیده تعیین و اعلام کرد، اما تا همین جا هم تا حدود زیادی تکلیف احزاب سیاسی برای معرفی فهرست‌های انتخاباتی شان به ویژه در تهران مشخص شده است. بر همین مبنا قرار است اصولگرایان فهرست ۳۰ نفره حوزه انتخابیه تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس را تا پایان هفته جاری نهایی و اعلام کنند.

به گزارش «تابناک»؛ در حال حاضر نود کاندیدای اصولگرا در حوزه انتخابیه تهران شامل چهره‌ها و افراد بالای ۵۰ سال، جوانان، روحانیون و زنان مشخص شده اند که از قرار معلوم مقرر شده که ۳ روحانی، ۶ خانم، ۸ چهره شناخته شده یا ۵۰ سال به بالا و ۱۳ چهره جوان و جدید ۴۹ سال به پایین در فهرست ۳۰ نفره قرار بگیرند مقرر شده که در لیست نهایی اصولگرایان از حوزه انتخابیه تهران جای بگیرند.

نود نامزدی که اصولگرایان مجوز انتخاب از بین آن‌ها برای لیست نهایی را دارند، بدین شرح هستند؛

چهره‌ها و افراد بالای ۵۰ سال

محمدباقر قالیباف، سیدمصطفی آقامیرسلیم، عبدالحسین روح‌الامینی نجف آبادی، الیاس نادران، حسین مظفر، رضا تقی پورانوری، سیدمحمد حسینی، اقبال شاکری، عزت الله اکبری تالار پشتی، سید مهدی هاشمی، محمدحسین رجبی، مجتبی رضاخواه، جلیل بشارتی، مجتبی رحمان دوست، سید شمس‌الدین حسینی، علی احمدی، محمدحسن قدیری ابیانه، شاهین محمدصادقی، کیومرث هاشمی، علیرضا عباسی، مسعود زریباقان، بیژن نوباوه وطن، محمد عباسی، ضرغام صادقی، غلامرضا خواجه سروی، مقداد همتی، سیدیعقوب زراعت کیش و محسن جلواتی

جوانان

محسن پیرهادی، وحید یامین پور، سید نظام‌الدین موسوی، محمدنبی آقاتقی، امیر ابراهیم رسولی، مجتبی ثابتی، محمدسعید احدیان، سعید آجورلو، مجتبی توانگر، فرشاد مهدی پور، مالک شریعتی نیاسر، مهدی وکیل پور، سیداحمدرضا دستغیب، روح‌الله سلگی، علی شمسی پور، سیدامیر سیاح، مجتبی ابراهیمی، سیدمحسن دهنوی، میثم نعمتی، سیدعلی قریشی، علی جعفری، احمد نادری، ابوالفضل عموئی، صالح اسکندری، جواد نیکی ملکی، محسن مهدیان چاوگانی، محمدصادق کوشکی، اسدالله آب نیکی، سید مهدی جولائی، سید محمدهادی سبحانیان مصطفی زمانیان، مهدی اسلام پناه، سیداحسان خاندوزی و سید میعاد صالحی

روحانیون

حجج اسلام غلامرضا مصباحی مقدم، سیدرضا تقوی، سید محمود نبویان، مرتضی آقاطهرانی، سیدمحمد آقامیری، حمید رسایی، یاسر تک فلاح، محمدحسین موسی‌پور بردسیری و احمد سلطانی شیخ علائی

زنان

الهام امین زاده، فاطمه رهبر، زهره الهیان، الهه راستگو، لاله افتخاری، فاطمه آلیا، زهرا ابوالحسنی، سوده نجفی، الهام اکبری، فاطمه قاسم‌پور، سمیه رفیعی، فرشته حشمتیان، فاطمه موازی، عاطفه خادمی، نفیسه حسینی یکتا، کبری خزعلی، فیروزه رادفر و نیره قوی.

اما اینکه چه کسانی قرار است با نظارت جامعه روحانیت دست به انتخاب لیست ۳۰ نفره اصولگرایان در تهران بزنند، سؤالی است که روز گذشته در برخی رسانه‌ها به بخشی از آن پاسخ داده شد و یک هیات ۱۰ نفره به عنوان هیات انتخاب لیست نهایی مورد نظر شورای ائتلاف اصولگرایان در تهران معرفی شدند، اما این همه ماجرا نیست، چون ترکیب هیات انتخاب ۲۱ نفره است.

محسن رضایی، غلامعلی حدادعادل، مهرداد بذرپاش، محمدرضا باهنر، مهدی چمران، مجتبی شاکری، حبیب‌الله بوربور، اسدالله بادامچیان، پرویز سروی، مهدی اقراریان و محمدجواد عامری در کنار حجت‌الاسلام مسعود عالی، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی، حجت‌الاسلام قاسمیان، حجت‌الاسلام احسان بی آزار تهرانی، کامران دانشجو، رضا روستا آزاد، یاسر جبراییلی، منوچهر متکی، نادر طالب زاده و معصومه آباد هیات ۲۱ نفره‌ای است که باید نسبت به انتخاب ۳۰ کاندیدای نهایی لیست اصولگرایان در تهران اقدام کند.

پرویز سروری، دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با بیان اینکه مدل فعلی در حال اجرا در شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با استفاده از تمام تجارب گذشته و در طول آن‌ها برنامه ریزی و اجرا شده است، تاکید کرد: مسیر طی شده و در پیش روی، کاملاً منطبق بر روش‌های پیشرفته علمی و دارای پیوست‌های مطالعاتی دقیق اجتماعی است. به طور مثال در حوزه انتخابیه تهران برای اولین بار فراخوان گسترده‌ای داده شد تا هر شخص حقیقی یا حقوقی در جبهه نیرو‌های انقلاب اسلامی بتواند نامزد‌های مدنظر خود را به دبیرخانه تهران معرفی کند تا چتر شورای ائتلاف با جهشی کاملاً محسوس نسبت به گذشته کاملاً باز و فراگیر باشد.

دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اضافه کرد: در پی این فراخوان، ۳۳۲ نفر که حدود ۵۰ درصد بیشتر از پیش بینی خود ما بود معرفی شدند و پس از بررسی سوابق آن‌ها مشخص شد که بسیاری از چهره‌های جوان و متخصص کمتر شناخته شده نیز در مظان انتخاب قرار دارند.

سروری در تشریح روند رسیدن به ۱۵۹ نفر اولیه در بررسی اولیه نامزد‌ها اظهار داشت: پیش بینی اولیه ما آن بود که از حدود ۲۰۰ نفر معرفی شده به ۱۲۰ نفر و پس از آن با رای گیری از اعضای مجمع نیرو‌های انقلاب تهران به دو برابر نیاز یعنی ۶۰ نفر خواهیم رسید، ولی پس از معرفی بالغ بر ۳۰۰ نفر در فراخوان عمومی و با توجه به شایستگی‌های زیادی که طی اجرای روش شناخته شده و علمی کانون ارزیابی شایستگی و نیز بررسی دقیق رزومه‌ها با حدود ده شاخص اصلی و ده‌ها زیرشاخص به دست آمد تصمیم گرفته شد که امکان حضور در فرآیند از سایر افراد شایسته سلب نشود و لذا ۱۵۹ نفر به مجمع تهران معرفی شدند تا سه برابر ظرفیت یعنی ۹۰ نفر را به ائتلاف معرفی کنند.

وی درباره ترکیب اعضای مجمع تهران و نحوه رای دهی آنان اظهار داشت: با توجه به تمام سوابق فعالیت‌های محلی، اجتماعی، سیاسی در تهران، نزدیک به ۸۰۰۰ نفر به عنوان اعضای مجمع تهران به صورت پایین به بالا از مساجد، هیات مذهبی و اصناف فعال در محلات و نمایندگان احزاب، اقشار، اقوام و اصناف انقلابی معرفی شدند که باز هم برای نخستین مرتبه در یک فرآیند کاملاً الکترونیکی و مبتنی بر فناوری اطلاعات، ثبت نام، احراز هویت، تخصیص و ایجاد دسترسی به اخبار و تحلیل‌ها و نهایتاً سامانه رای گیری صورت پذیرفت و ۹۰ نفر مرحله ماقبل آخر معین شدند.

دبیر شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای رسیدن به نحوه ترکیب بندی فهرست نهایی تهران نیز از مردم نظرسنجی کردیم، اظهار داشت: با مراجعه به ذائقه مردم تهران و اولویت‌های مورد نیاز مجلس از تهران، مقرر شد ۳ روحانی، ۶ خانم، ۸ چهره شناخته شده یا ۵۰ سال به بالا و ۱۳ چهره جوان و جدید ۴۹ سال به پایین در فهرست ۳۰ نفره قرار بگیرند که با احتساب جوانان احتمالی از میان روحانیون و زنان، به طور قطع ۵۰ درصد فهرست نهایی ائتلاف شورای نیرو‌های انقلاب در تهران از جوانان و چهره‌های جدید خواهند بود که کاملاً در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی قابل تطبیق و تحلیل است.

نکته‌ای که در فهرست ۲۱ نفره هیات انتخاب دیده می‌شود، سهم پررنگ چهره‌های نزدیک به «محمد باقر قالیباف» و جریان اصولگرای تحولخواه و نو اصولگرایان است و سهم کمتر سایرین که شاید این موضوع در انتخاب نهایی و همچنین در آرایش انتخاباتی گروه‌هایی نظیر جبهه پایداری تاثیر گذار باشد. باید دید در نهایت خروجی تصمیم هیات ۲۱ نفره تا آخر هفته جاری چه خواهد بود، آن وقت تحلیل دقیق تری از آرایش انتخاباتی اصولگرایان در تهران ارائه کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۵۹
انتشار یافته: ۱۱۸
چقدر ما تشنه خدمت داریم و خودمان خبر نداشتیم
پاسخ ها
گ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
به هر اسمی که نگاه میکنی خندت میگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
آقا یکی بیاد برای من اصولگرایی و اصلاحطلبی رو تعریف کنه اینها الان اساسنامه دارند? مرام نامه دارند? چی دارند???
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
والا
دیگه دیگه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
همه رای میدهند
مطمئن باش
صد در صد
حتی از روز قبل میرن زنبیل بزارن
آخه همه چی 3 برابر شده
اما حقوقها فقط 15 درصد گروئن شده
مالیات که بالاتر رفته

فزرندان عزیزان در بلاد کفر و الحاد نیازمند دلار هستن دیگع ع ع عع ع ع ععععع
به مجلس آینده نگویید عصاره ملت است به والله نماد فرهنگ ایرانی این نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
یاد بگیر به رای مردم کشورت احترام بذاری. این که نماد ایرانی بودن هست.
ناشناس
| Germany |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
عصاره شورای نگهبان!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
کسانی که به این نمایندا ها در گذشته رای دادن همین مردم بودن کسانی که براشون تبلیغ کردن هم از مردم بودن اونایی که تدارکات چی اونا بودن هم ایرانی بودن اونایی که براشون پول خرج کردن تارای بیارن هم ایرانی بودن اونایی که رای به طمع نفع شخصی هم دادن ایرانی بودن از همین مردم بودن تا ما دنبال نفع شخصی گروهی حزبی و... هستیم همینه
خداکند امیر کبیرو که به خودش میگفت وکیل الرعایا
اینا باید وکیل ما باشند اینا بازد نوکر ما باشند اختیار خودتون رو به دست کی میدید
مهرداد بذرپارش رد صلاحیت نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الله اکبر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
خبر رو نخونده اومده کامنت میذاره. بذرپاش مگه کاندیده اصلا؟ برو دوباره بخون.
ناشناس
| Germany |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
مثل قالیباف مثل ابوترابی
بیخود شلوغش نکنید کسی رای نمیده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
مدعیان رفراندوم از ترس شکست در انتخابات شرکت نمی کنند. خخخخخ
در صورت وحدت اصلاح طلبان وداشتن سی نامزد اصلاح طلب در تهران یک نفراز اصولگرایان رای نخواهد آورد مگر چه اتفاق خاصی روی داده است که علاقه مندان اصلاح طلبی بسمت اصولگرایان رو کرده باشند ؟؟؟
شما بیاین با رای دویست یا سیصد هزار نفره ببینیم چه کار میکنید
برخی از این چهره ها چقدر منفورند!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
اکثرا"
مبارکشون باشه ... خودشون با خودشون میخوان رقابت کنن دیگه!!!
زحمت میکشند ؛ چون رأی بی رأی !!!!!!!!!
گل های سرسبد : قالیباف و آقاطهرانی!!!!!!!
یکی با ۸۰۰ پرونده مربوط به سوء مدیریت در شهرداری تهران یکی هم با گرین کارت آمریکا !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
گرین کارت را برای مبارزه با شیطان بزرگ گرفته
عدالت در انتخابات :
اصلاح طلبان هنوز در بلاتکلیفی
شورای نگهبان فقط از طیف جناح راست
خوش باشید
خودتون به خودتون رای بدید رو من حساب نکنید
چمران.بوروبو.بذر پاش و بقیه......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
....
صد رحمت به عارف ناکارامد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
بمولا
قالیباف خخخخخخخخخخخخخخخ
عصاره ملت چه جالب
چهار درصدی گرانقدرر
مردم از دست اینها پناه بردند به اصلاح طلبان که یه مشت ناکارامد در امدند الان دیگه چاره ای ندارند جز اینکه بایستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
کامنت ها را دست کاری که می کنی روی کامنت پرچم هم که می زنی چه تقلب دیگه ای بلدی؟ من تو تهرانم از وی پی ان هم که استفاده نمی کنم این پرچم ترکیه از کجا درامده؟ نکنه کامنت من در مورد پیشمرگه های تروریست به مذاقت خوش نیومده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
تابی با
هنرمندی خارق العاده خود سانسور کرده تا مطلب روشن تر
شه در ضمن به جای ناکارامد از بی عرضه استفاده شده بود این پرچم ترکیه هم ابتکار شگفت انگیز تابی است بنده در تهران حضور دارم و از وی پی ان هم استفاده نمی کنم
اینا که نصفشون قبلا بوده و بی خاصیت بقیه هم که بچه پولدارو و بازارین
تو طبقه کارگر ادم حسابی پیدا نمیشه که ملت باید سرنوشتشونو بدن به اینا
سلام
این میعاد صالحی که توی اصولگراها با مدیرعامب سابق صندوق بازنشستگی هست و منتقد دولته

لطفا ازش بپرسید که اینهمه جوون
"چطور دولت تدبیر و امید به تو رسید؟"

به هر حال رانت ایشون یا خیلی قوی هست یا استعدادشون خیلی شاخص

توی دولت احمدی نژاد جا داشته باشی
توی دولت روحانی هم جا باز کنی

شایدم سمنانیه :)))) ولی سمنانی بودن کافی نیست، چون جوون سمنانی زیاد داریم
ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
نگو سمنان که من به این کلمه حساسیت پیدا کرده ام
۴ سال دوباره باید افراد خود پندار را تعدیل و متناسب با شرایط شود.ماتتد مجلس هفتم که بسیاری از نمایندگان در آن از توهم خود حق بینی دور شدند.
جفای بدی به مردم می کنید.
در واقع با توجه به نبود رقيب دارن نماينده مردم رو انتخاب ميكنن پس مسئوليت سنگينيه
واقعا" دیگه جایی برای ماندن در این کشور نمیماند.
انسانهای گوش به فرمان.کسانیکه قبلاً رفوزه شده وبخش بزرگی از مشکلات کنونی نتیجه قدرت چنین افرادی در گذشته می باشد
به به ! چه چه ! من يكي كه از الان راي هام رو نوشتم حاضره !!!!!!!!!!
تو رو خدا تو انتخابات شرکت کنید تا اینا رای نیارن وگرنه بدبختر از اینی میشیم که الان هستیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
دیگه بدبخت تر هم بشیم مهم نیست بذار فردا جنگ بشه ببینیم اینا چند مرد حلاجه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
بزار بدبختر بشیم. مرگ یک بار شیون هم یک بار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
با همین استدلال مملکت رو به این روز انداختید. کجا قبل از دولت روحانی مردم در خیابان تظاهرات و تجمع می کردند؟ احمدی نژاد هم بنزین را گران کرد، ارز هم گران شد و ... ولی کجا فشار امروز به مردم آمد؟! تازه اون موقع برجام این آفتاب تابان و اروپا و ... هم نبود. تا کی خودتان را فریب می دهید. اگر واقعا مدعی روشنفکری هستید لااقل کمی فکر کنید.
ناشناس
| Germany |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
همیشه با همین استدلال سرمون کلاه گذاشتن چون هیچ فرقی نمی کنه این مجلس فقط یک شو و تشریفاته نه مجلس تصمیم گیرنده از بیرون می گن فلان چیز تصویب بشه یا نشه پس فرقی نمی کنه کی بره
منطبق بر روشهای پیشرفته علمی!؟؟
اینها که نصف بیشترشان در انتخابات قبلی بودند و همه از اندیشه هایشان مطلع هستند، همین آزادی نیم بند را هم از دست خواهیم داد.
الان دقیقا این شورا با کیا ائتلاف کردن خودشون با خودشون؟
برو باباااااااا
من به سرلیستی قالیباف رأی خواهم داد، فقط به این دلیل که رئیس جمهور محترم میخواد سر به تنش نباشه
به نام اصولگرایان به کام تندروهای پایداری ... جهان به کدام سو می رود این همه انسان تندر رو ... خداوند آخر و عاقبت ما را به خیر کند.
پایان دکتر ظریف را اعلام می کنم. علی برکت الله
پیروزی در این انتخابات چه افتخار بزرگی برای اصولگرایان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
روت میشه با پرچم امریکای حنایتکار نظر میدی ، موی گندیده کساییکه در این مملکت هستند و به ایرانی بودن خودشان افتخار میکنند به امثال شما می ارزد خجالت بکشید
پیروزی در این انتخابات چه افتخار بزرگی برای اصولگرایان است
یکی نیس ازین اقایون بپرسه 42 ساله سر پست هستید خسته نشدین؟ بگیم مقامه دیگه خسته نشدین،
اكثرشون بيكار و..
کسی پیدا میشه شغل های این اقایان رضایی و عادل را بشمارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
به تو عامل انگلیس خبیث ربطی ندارد
سلام .عجب کسانی معرفی میکنن .
اقا همین 90 نفر رو با 200 نفر دیگه مشخص کنید برن مجلس و این همه هم هزینه تحمیل نکنید بی خودی...
اه اه حالم به هم خورد. تو این مملکت قحط الرجاله.
من‌به خودم رای می دم
بذرپاش دیگر چرا؟
انتخابات شده مصداق:
"خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی"
این رقابت درون حزبی شده. انتظار نداشته باشید مایی که دل خوشی از اصولگرایان نداریم رای بدیم..........
ذوباره با 50 هزار رای نماینده از تهران انتخاب بشه. روسفیدیش برای اصولگرایان...............
واقعا همه قوای مملکت رو درست و کامل می خواین قبضه کنید !!!!!وااسفا بابا ۸۰ میلیون آدم تو این مملکت حقوق سیاسی دارند نه ۲۰۰ نفر آدم های ثابت یا مشابه
ارواح...
خیلی خوبه . بی صبرانه منتظر بودیم . چند شبه اصلا خواب به چشمانم نمیاد .خداروووووو شکر
یعنی همه ساندیس ها را این 21 نفر می خرند !!!!!!!؟؟؟؟
رای بی رای
یک مجلس فرمایشی با این همه نمایش
رای دادن به لیستی اصلاح طلبان حماقت بود ولی اصولگرایان عقلانیت تا دیروز نگفتید نباید لیستی رای داد بس چی شد
هیچی نمی نویسم
خوش باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
گسی به نظر تو بیگانه پرست اهمیتی نمیدهد .
بدون شرح
کی رای میده؟
اونوقت متخصص و کارشناسان اقتصادی برای دادن طرحهای اقتصادی کدامند ؟
تورا خدا به محسن رضایی رای بدید
اوه اوه اوه چه عتیقه هایی!!!! فاتحه اون مجلس رو باید خوند. واویلا ملت باید به خود خدا پناه ببرن.
از اين 21 نفر غير از مسعود عالي هيچكدام شان را قبول نداريم . افرادي تكراري و فاقد عرضه و توانايي .
اگه یه روزی انتخابات آزاد برگزار بشه، این ۲۱ نفر خودشون هم تهران رای نمیارند، ببین که مهرداد بزرپاش لیست مشخص میکنه!
اکثریت آقایون قبلا مسئول بودند و ناموفق بودند و هیچ کاری نکردند
حالا چرا دوباره اینقدر مشتاق خدمتند ؟
سلام
مگه غیر اصولگرا کسی هم توسط شورای نگهبان تایید شده؟ چه انتخابات پور شوری بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
شما کدام نماینده مد نظرت بوده از منظر خدمت صادقانه به مردم که می خواستی بهش رای بدی و تایید صلاحیت نشده؟
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
مگه اصلاح طلبا تایید میشدن رای میدادیم که الان رای ندیم . مجلسی که برای قیمت بنزینم نمی تونه نظر بده وجود نداشته باشه بهتره
بنده لیست اصول گرایان را دیدم و ادمها خوبی در آنها هست اما به آنها رای نمی دهم چون امتحانشان را پس داده اند و تصمیم دارم با دوستان و خانواده انشالله در انتخابات مجلس به کاندیداهای مستقل یا ائتلاف کاندیداهای مستقل رای بدهم.
کسی رای نمیده الکی تلاش نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
بحث اینه که با یک رای هم میرن مجلس
رسایی دور قبل رد صلاحیت شده بود حتی مدتی هم بخاطر نشر اکاذیب دادگاهی هم شد اما چی شد دوباره تایید شد ؟!!!
یارو فوق لیسانس هنر در دور اول گفتن مهندس در دور دوم گفتن دکتر حتما امسال میگن دکتر مهندس
محمدصادق کوشکی جزء جوانها حساب میشه؟؟؟
خدا رو شکر معنی جوان رو هم فهمیدیم.
گل بود به سبزه اراسته شد
من پیشنهاد میکنم از این افراد یک امتحان در حد دیپلم بگیرند از رشته های زبان انگلیسی ، دیکته، تاریخ، فیزیک، و قانون راهنمایی و رانندگی
وضع اینه. دیگه کلا ناامید شدم.
ان شالله کرونا بگیرتمون خلاص شیم
چطور حمید رسایی دو بار دو دوره رد صلاحیت شد وقتی تهران رای نیاورد چقدر به مردم تهران توهین کرد ایا تهرانی ها فراموش کردند یا یادشان هست چقدر بد وبیراه گفت
کاندید مثل حمیدرسائی توخود حدیث مفصل بخوان از این مجمل !!!!
ثمره وحدت اصولگرایان احمدی نژاد بود که با نفت بالای صددلار دیدیم چه به روز کشور آورد.خدا این دفعه را بخیر کند
جای زینب ابوطالبی خالیه
سیدرضا تقوی، سید محمود نبویان، مرتضی آقاطهرانی، حمید رسایی،بیژن نوباوه وطن ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :::)))))))))))
امثال حداد عادل و باهنر کلا اصولگراها معتدل شرف دارن به این تندروها و جبهه پایداری . شک نکنید
اصولگرایان چهار سال تمام همه نوع کارشکنی کردند که دولت روحانی و مجلس اصلاح طلب کاری از پیش نبره و مردم از شرکت در انتخابات مایوس شوند و سپس بدون رقیب و بدون مشارکت مردم در انتخابات به راحتی وارد مجلس شوند و شورای نگهبان هم بازیگر مرحله اخر بود که به صورت کامل اصلاح طلبان را در تمام حوزه ها قلع و قمع کرد خسته نباشید حضرات تشنه قدرت
قحط الرجال بود اینها را انتخاب کرده اند ؟ اینها که قبلا" هم بودند و باعث نابودی اقتصاد کشور شدند ! زمان احمدی نژاد تمام سازمانها و ارگانهای تصمیم گیرنده کشور دست اینها بود !
وای به حال این ملت و مملکت که یک عده آدم فرصت طلب و امتحان پس داده دوباره می خواهند برای بار چندم پدر این ملت و مملکت دربیارند
هرکس رای ندهد یارانه اش قطع شود
نفس کار معنی درستی ندارد! در حالیکه بسیاری از مردم مثل سابق دیگر لیستی رأی نمیدهند و حسب اعتمادی که با خوشبینی و بر اساس باورهای ارزشی به گروهها داشتند ولی در عمل تجربه مغایر با آن ارزشها را داشتند، این رفتار قیم مآبانه و پندار بیشترفهمی آن هم از سوی نه متقین وصالحان و مؤمنین حقیقی در جامعه بلکه اکثرا از سوی مؤمن نمایان! فرصت طلب و مرفهین بی درد و پز دهندگان به مدرکهای بی درک! لذا کل اگر طبیب باشند سر خود دوا نمودن سزا است. و عده ای هم که آدمهای خوبی هستند ولی اگر قصد خدمت دارند وقتی نماینده شدند آیا حاضرند مثل اقشار ضعیف جامعه با درآمد پائین مثلا دو میلیون تومان در ماه زندگی کنند؟ آیا بعنوان اولین اقدام کاهش حقوق نمایندگان و مسئولان را تصویب می نمایند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
صوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد
ورنه اندیشه ی این کار فراموشش باد
آن که یک جرعه می از دست تواند دادن
دست با شاهد مقصود در آغوشش باد
من به این لیست رای می دم.
خدا رو شکر قائد شرف حذف شد از بینشون.
قلب ها برای چه می طپند؟
برهرچه همی لرزی می دان که همان ارزی
اصولگرایان بیشتر از اصلاح طلبان تشنه خدمتند
نماینده ارزشش به خودشه نه جناح سیاسی اینقد هم جمهوری خواه و دموکرات بازی نکنید مگه اینجا آمریکاست
باید به یه نماینده گفت چطور استخدام شدی؟ چطور مدیر شدی؟ چطور طرفدار پیدا کردی ؟ یه نگاه به بوق و کرنا نشون میده که نامزد ( دختر) بانجابت تو خونست میان سراغش ونامزد (...) تو خیابون میگرده
با این فرمون که اقایون دارن مملکتو پیش میبرن ,باید گفت :دریغا , که ایرانِ ویران,ایران شود....
البته به جای انتخابات می توانیم از واژه مناسب انتصابات استفاده کنیم
با سلام
همین که معیارهای آقایان چنین شاخصهایی است:
"به گزارش «تابناک»؛ در حال حاضر نود کاندیدای اصولگرا در حوزه انتخابیه تهران شامل چهره‌ها و افراد بالای ۵۰ سال، جوانان، روحانیون و زنان مشخص شده اند که از قرار معلوم مقرر شده که ۳ روحانی، ۶ خانم، ۸ چهره شناخته شده یا ۵۰ سال به بالا و ۱۳ چهره جوان و جدید ۴۹ سال به پایین در فهرست ۳۰ نفره قرار بگیرند مقرر شده که در لیست نهایی اصولگرایان از حوزه انتخابیه تهران جای بگیرند."
از الان وای به مجلس آینده و ما مردم!
برخی از این معیارها به نظر کاملا اشتباه است. مثلا اگر تعداد زنان شایسته بیشتر از 6 نفر بود و تعدادمردان شایسته کمتر از 24 نفر بود باز هم حتما باید همین تعداد انتخاب شوند و این یعنی معیار جنسیتی است نه صلاحیت.
یا گذاشتن 13 چهره جوان در لیست نشان می دهد معیار صلاحیت نیست و صلاحیت از درجه اهمیت کمتری برخوردار است چرا که ممکن است تعداد بیشتری از جوانان صلاحیت داشته باشند و به این دلیل حذف شوند و یا بر عکس تعدادی از افراد با سن بالاتر علیرغم داشتن کارایی بیشتر حذف شوند.
خدایا به فریادمان برس
جالبه که صحبت از جوانگرایی میشود ولی افسوس یک سری اسم که شاید در مجموع پنج هزار نفر هم نباشند بشکل دوره ای در پست های مختلف جابجا میشوند ، واقعا یعنی در هشتاد میلیون نفر آدم فقط این چند صد هزارم درصدی ها لیاقت احراز پست ها و جایگاهها را دارند .
افسوس از این همه جوان نخبه که یا فرار مغز ها می کنند یا از روی بیکاری مشغول کار در تاکسی های اینترنتی هستند ، یک سری از همین اسامی بالا هم در حال حاضر چندین جایگاه شغلی را اشغال کرده اند و جایگاه آنها به مراتب از نمایندگی مجلس مهم تر و بالاتر است ، حالا این سوال پیش می آید که یک کرسی مجلس چه ارزشی دارد که این مفاخر به دنبال کسب آن هستند؟؟ ، چرا که فقط و فقط یک صندلی ریاست وجود دارد
یکی از اسامی بالا در دوره ریاست جمهور گذشته هم پست بالایی داشتند ، پرونده سرقت علمی داشتند و مقاله خارجی را باهمکارشان کپی و در کنفرانس شرکت کرده بودند که مثل بمب در داخل و خارج صدا کرد .حتما از نظر شورای محترم نگهبان تخلف عمده محسوب نشده که ایشان رد صلاحیت نشده اند
خدایا شکرت که اینجا مثل سویس نیست
آمریکا رو ببینید رییس جمهور دارن استیضاح میکنن. اختیارات جنگیش رو محدود کردن. اون وقت در کشور ما بنزین رو بدون اجازه مجلس گرون میکنن. حتی نمایندگان مجلس نمیتونن به این مساله اعتراض بکنن. نمونش بهرام پارسایی نماینده شیراز که به خاطر اعتراض به قیمت بنزین برای این دوره رد صلاحیت شده. شورای نگهبان معلوم نیست بر اساس کدام معیار تایبد صلاحیت میکنه که مثلا یک استاد دانشگاه و یا معلم خود من که رییس استعدادهای درخشان استان ... هست رد صلاحیت میکنه. اون وقت یک جانباز شیمیایی که 20 سال هست از کار به دلیل مشکلات جسمی بازنشسته شده تایید صلاحیت میکنه.
واقعا خالت تهوع پیدا کردم
خدایا کجایی به داد مردم ایران برسی
سلام .
فقط قالیباف و لیستش .
من رای میدم اما به کسب که تو لیست این دو گروه باشه نه مستقل هم باید از اول استخدامش رو توضیح بده اگه مدیر جایی بوده رابطهای بوده یاضابطه ای راستی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار