بازدید 17644
۷

عربده‌کش کافه‌های تبریز بازداشت شد

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: دو نفر از اراذل و اوباش که با ایجاد درگیری در یکی از کافه‌های سطح تبریز باعث رعب و وحشت شهروندان شده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۵۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ 01 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ هاشم شعفی در تشریح این خبر، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های 110 پلیسی مبنی بر درگیری تعدادی از ازاذل و اوباش در یکی از محلات شهر تبریز بلافاصله ماموران گشت انتظامی کلانتری 21 به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که تعداد دو نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار با قمه کشی اقدام به عربده کشی کرده و موجب ترس و وحشت شهروندان شده و از محل متواری شدند.

وی تشریح کرد: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در کمترین زمان آن‌ها را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان شرقی، سرهنگ شعفی با بیان این‌که امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس بوده به مخلان نظم امنیت هشدار داد و از همشهریان خواست هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۷
اون دستها دستهای عربده کش نیس
"عربده‌کش کافه‌های تبریز بازداشت شد "

مثلا این خبره که منتشر کردید!
که چی بشه؟
کسی که عربده میکشه بایستی دستگیر بشه دیگه
این مسایل و اتفاقات در کشور ما عادی است و ارزش خبری خودش را از دست داده است به مسایل مهم تر بپردازید
هر کسی در این کشور از ناچاری و درماندگی اعتراض کند ارازل و اوباش است اقایان توضیح دهند جرم این افراد چی بود شاید به وضع موجود از روی ناچاری اعتراض کرده و شده است ارازل و اوباش ولی در اصل ارازل و اوباش افرادی هستند که حق و حقوق مردم را می خورند و به همه ظلم می کنند و صدایشان هم از همه بلند تر است
اينها ترسي از قانون ندارند دوباره بدتر از قبل ادمه خواهند داد
در تمام دنیا، رسیدگی به جرائم اینترنتی یا به قول پلیس، جرایم سایبری در اولویته چون خیلی سریع مثل ویروس قابل پخش شدنه ولی اینجا خودتون امتحان کنید و به پلیس 110 زنگ بزنید و بگید میخواید با پلیس فتا صحبت کنید، هزار بار این کارو بکنید، در ساعتها و روزهای مختلف و نتیجه اون را ببینید که اگر حتی یک بار جواب تلفنی که پلیس 110 بهشون وصل میکنه دادن، شما بگید پلیس به وظایفش عمل میکنه.

حالا نتیجه این انفعال پلیس چیه؟ کافیه برید روی اینستاگرام و ببینید چطوری اوباش اینترنتی با سو استفاده کامل از ضعف و انفعال پلیس، زن و دخترای مردم را تحت عنوان خاله به مردم معرفی میکنند و فریاد رسی هم نیست. اونوقت شما از دستگیری عربده کشها تقدیر میکنید؟

حضور انفعالی پلیس همون بهتره نباشه چون اگر نباشه مردم خودشون میدونن باید چه برخوردی با مجرمین بکنن
حالا چیکارش میکنند؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل