بازدید 5240

گوگل همه دفاتر خود در چین را تعطیل می‌کند

شرکت آلفا صاحب گوگل اعلام کرد که به دلیل بحران ناشی از انتشار ویروس کرونا، همه دفاتر خود را در چین به صورت موقت تعطیل می‌کند.
کد خبر: ۹۵۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴ 30 January 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری رویترز، گوگل اعلام کرد که این تعطیلی موقت شامل همه دفاتر در چین سرزمین اصلی چین، هنگ‌کنگ و تایوان می‌شود و این دفاتر تا اطلاع ثانوی بسته خواهد بود.

ویروس کرونا که به ویروس ووهان شهرت یافته و مشابه ذات الریه است، باعث تب شدید و تنگی نفس می‌شود و تاکنون تلفات زیادی را در چین برجای گذاشته و در برخی کشورهای دیگر هم موجب ابتلای چندین نفر شده است.

بر اساس گزارش کمیته ملی بهداشت و سلامت چین در روز چهارشنبه، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۵۹ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۳۱ استان چین شامل مناطق خودمختار و شهرهای تابع مرکز تأیید شده است که حال ۲۶۳ تن از آنان وخیم و بحرانی است.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ مورد مرگ نیز ثبت شده است که از این تعداد ۲۵ مورد در استان «هو بیِ» و یک مورد در استان «هو نان» بوده است؛ علاوه بر این در این مدت ۴۳ نفر هم درمان و مرخص شده و سه هزار و ۲۴۸ نفر هم مشکوک به احتمال کرونا جدید ثبت شده است.

تا بامداد چهارشنبه (به وقت چین) در مجموع ابتلای پنج هزار و ۹۷۴ به کرونا از ۳۱ استان سرزمین اصلی چین از جمله یک هزار و ۲۳۹ مورد وخیم و بحرانی به کمیته ملی بهداشت و سلامت چین اعلام شده است.

ویروس کرونا همچنین تا بامداد روز چهارشنبه باعث مرگ ۱۳۲ تن شده است و ۱۰۳ مورد هم درمان شده‌اند و در حال حاضر در مجموع ۹ هزار و ۲۳۹ تن به ابتلا به این بیماری مشکوک هستند.

تاکنون وضعیت سلامتی ۶۵ هزار و ۵۳۷ نفر که با بیماران ارتباط نزدیک داشته‌اند، بررسی شده است؛ از این تعداد ۵۹ هزار و ۹۹۰ نفر تحت نظارت پزشکی قرار گرفته و ۱۶۰۴ نفر هم از نظارت و قرنطینه پزشکی مرخص شده‌اند.

علاوه بر این، تا به حال ۸ مورد در منطقه اداری ویژه هنگ کنگ، ۷ مورد در منطقه اداره ویژه ماکائو و ۸ مورد در جزیره تایوان گزارش شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر