بازدید 11668

وضعیت ترافیکی در محور هراز

رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در جنوب به شمال محور هراز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ 29 January 2020

 

به گزارش تابناک، سرهنگ سیاوش محبی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اظهار داشت: هم اکنون بار ترافیکی از جنوب به شمال محور هراز در محدوده امامزاده هاشم (ع) و آبعلی سنگین است و در سراسر این محور نیز شاهد تردد سنگین خودروها هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران ترافیک در محور فیروزکوه در مسیر جنوب به شمال را روان گزارش کرد و گفت: ترافیک در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز روان است و مشکلی در خصوص تردد در این محورها وجود ندارد.

محبی از مسافران و هموطنان خواست در صورت امکان و عدم ضرورت به سفر از آمدن به محورهای شرق استان تهران خودداری کنند تا در ترافیک نمانند.

وی همچنین بیان داشت: از رانندگان می‌خواهیم با مد نظر قرار دادن قوانین به ایمنی خود و دیگر مسافران فکر کنند و در صورت خستگی و خواب آلودگی به شدت از ادامه رانندگی و طی مسیر بپرهیزند و با یک استراحت کوتاه و پس از رفع خواب آلودگی به مسیر خود ادامه دهند.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران با بیان اینکه محور هراز نیز از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۱ بهمن ماه از رودهن به سمت شمال و ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به تهران یک طرفه خواهد شد گفت: آمد و شد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امروز چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ۹، ۱۰ و ۱۱ بهمن ماه و همینطور از ساعت ۶ تا ۱۲ روز شنبه مورخ ۱۲ بهمن ماه هم در محور هراز ممنوع است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار