بازدید 5860

نیمه نخست استثنایی استقلال با زوج رویایی در دوحه

نکته امیدوار کننده این بود که بعد از این گل هم استقلال روند تهاجمی اش در خانه میزبان را پی گرفت تا بتواند کار الریان را در همان نیمه ابتدایی تمام کند.
کد خبر: ۹۵۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ 28 January 2020

استقلال در شرایطی پای به دیدار برابر الریان آن هم در زمین این تیم گذاشته است که سه روز پیش برابر الکویت به میدان رفته بود و بازیکنان این تیم بدلیل پروازهای پیاپی خسته هستند اما نمایش نیمه نخست آبی ها بسیار باطراوت و شاداب بود.

به گزارش تابناک ورزشی، بازیکنان استقلال با وجود همه بی عدالتی های ای اف سی، از همان ابتدا بازی را تهاجمی آغاز کردند و در دقیقه ۹ موفق شدند گل اول را بزنند، در این دقیقه از بازی ضربه ایستگاهی دیدنی وریا غفوری به تیر دروازه خورد و برگشت و ضربه برگشتی را شیخ دیاباته با یک ضربه روی پا و محکم وارد دروازه حریف کرد. 

نکته امیدوار کننده این بود که بعد از این گل هم استقلال روند تهاجمی اش در خانه میزبان را پی گرفت تا بتواند کار الریان را در همان نیمه ابتدایی تمام کند.

قبل از پایان نیمه اول، بار دیگر دیاباته پا به توپ شد اما این بار قائدی را درون هجده قدم خالی دید و با پاس چیپ استثنایی اش، کلاس جهانی خود را به نمایش گذاشت. قائدی هم با یک ضربه سر توپ را به پشت سر گلر جلوکشیده الریان فرستاد تا درس فوتبال به مدافعان بلندقامت حریف بدهد. این اولین گل آسیایی مهدی قائدی در دوران فوتبالش است که با پاس طلایی دیاباته اتفاق افتاد.

این استقلال توفانی مجیدی می تواند در آسیا بسیاری از پیش بینی ها را جابجا کند و در لیگ برتر نیز تنور رقابت را داغ نماید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل