بازدید 9825
۱

دوچرخه‌های برقی به زودی در پایتخت

برخی مناطق تهران به دلیل شیب زیاد برای دوچرخه‌سواری مناسب نیستند، قرار است در فروردین سال آینده دوچرخه‌های برقی با مشارکت بخش خصوصی به تهران بیایند.
کد خبر: ۹۵۵۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ 28 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، رسول کشت‌پور، شهردار منطقه ۲ شهرداری تهران گفت: با توجه به موقعیت محل و شیبی که وجود دارد قرار است دوچرخه‌ها به صورت برقی و دنده‌ای باشد، مدت‌هاست پیگیر هستیم و به زودی این امر رخ می‌دهد.

شهردار منطقه ۲ تصریح کرد: به دلیل شیب بالا این دوچرخه‌ها در منطقه کاربرد خوبی دارد، با چندین شرکت مذاکره کردیم و قرار است به زودی دوچرخه‌های برقی وارد منطقه شود.

وی با بیان اینکه دوچرخه‌های بی‌دود، چون قطعه اضافی نداشتند قابل سرقت نبود، گفت:، اما این دوچرخه‌ها برقی هستند و نگهداشت آن‌ها کار سختی است و باید برای امنیت آن فکری کرد.

به گفته شهردار منطقه ۲، باید دوچرخه‌های برقی در پارکینگ‌ها تحویل شود و همچنین، چون این دوچرخه‌ها نیازمند شارژ هستند شرایط خاصی دارند و باید با سرمایه‌گذار در این زمینه هماهنگی کرد.

کشت‌پور با بیان اینکه سازوکار دوچرخه‌های برقی قدری با دوچرخه‌های بی‌دود متفاوت است گفت: هزینه‌های دوچرخه‌های برقی هم بالاتر است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
شما اول تسهیلات موتورهای برقی که قرار بودآبان ماه مجددا برقرار شود رو به ما بده این یکی پیشکش!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر