بازدید 3913

7 روش برای قرارگیری در صفحه اول گوگل در سال 2020

وب وان - گوگل همواره در حال به روزرسانی الگوریتم‌های خود برای دستیابی کاربران به نتایج ارگانیک و مرتبط است. به عبارت دیگر می‌توان انتظار داشت وبسایت‌هایی که سئوی ضعیف و محتوای بی کیفیت دارند به نفع وبسایت‌های مبتنی بر کیفیت محتوا، سئوی ارگانیک و همچنین طراحی و قابلیت‌های کاربرپسند، به رتبه های پایین سقوط میکنند.
کد خبر: ۹۵۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ 28 January 2020

گوگل همواره در حال به روزرسانی الگوریتم‌های خود برای دستیابی کاربران به نتایج ارگانیک و مرتبط است. به عبارت دیگر می‌توان انتظار داشت وبسایت‌هایی که سئوی ضعیف و محتوای بی کیفیت دارند به نفع وبسایت‌های مبتنی بر کیفیت محتوا، سئوی ارگانیک و همچنین طراحی و قابلیت‌های کاربرپسند، به رتبه های پایین سقوط  میکنند.

با یک وبسایت خوب شروع کنید.

مراحل طراحی سایت به صورت حرفه ای

داشتن مبنای خوب شرط اساسی قرارگرفتن در صفحه اول گوگل است چرا که این اولین جایی است که می‌توانید مسائل سئوی داخلی و سئوی خارجی را بهینه‌سازی کنید. مطمئن شوید که ساختار وبسایت قوی، سرعت بارگزاری بالا، قالب کاربرپسند و محتوای باکیفیت دارید. به هیچ عنوان از محتوای تکراری و بی‌ربط استفاده نکنید. برای ساده‌شدن مسیریابی و کاهش زمان بارگزاری صفحات را ساده و مؤثر کنید. لینک‌های خراب‌ را حذف کنید. ظاهر کلی سایت را به روز کنید. تمام این اقدامات ایندکس صفحات  سایت را برای گوگل ساده‌تر می‌کنند، و به جذب و حفظ مخاطبان مورد نظرتان کمک می‌کند. برای این کار می توانید از وب سایت های معتبر ارائه دهنده خدمات طراحی سایت و سئو سایت (webone.co) کمک بگیرید.

 

کلیدواژگان خود را بشناسید.

ابتدا باید مشخص کنید که با کدام کلمات قصد دارید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. پس از پیدا کردن این واژگان صفحات آن ها را مشخص و یا ایجاد کنید و صفحات را برای کلید واژه های خود بهینه کنید. همچنین باید محتوای با کیفیتی تولید کنید که منطبق بر هدف کاربر از سرچ کلمه باشد.  

 

انکرتکست

انکرتکست‌ها تاثیر زیادی رو رتبه بندی دارند اما گوگل نسبت به سوء استفاده از انکرتکست خیلی حساس است، پس مطمئن شوید از انکرتکست های مرتبط و تنها کلیدواژگان مرتبط را در انکرتکست به کار ببرید.

 

کاربران تلفن همراه را در اولویت قرار دهید

آیا می‌خواهید حداکثر ترافیک بازدیدکننده را داشته باشید. با توجه به اینکه تعداد افرادی که برای دسترسی به وبسایت‌ها از تلفن همراه استفاده می‌کنند همواره در حال افزایش هستند، منطقی است که وبسایت خود را با تلفن‌ همراه سازگار کنید. گوگل همچنین گفته است که برای ایندکس صفحات موبایل از نسخه‌های موبایل استفاده می‌کنند. اینها همه به این معنا هستند که اگر می‌خواهید ترافیک کلی‌تان را افزایش دهید، بهینه‌سازی نسخه موبایل باید اولویت اصلی‌تان باشد.

 

بک لینک های با کیفیت دریافت کنید

بک لینک ها لینک‌هایی هستند که که از صفحات دیگر وب سایت ها به سایت شما ارجاع داده شده اند. وجود بک لینک اهمیت اساسی دارد چرا که به موتورهای جستجو می‌گویند چه وبسایت‌هایی برای اطلاعات اضافی صفحه شما را ارجاع میدهند و یا از آن استفاده می‌کنند. هر چه تعداد وبسایت‌هایی که به سایت شما ارجاع می‌دهند(به صورت فالو) بیشتر باشد، رتبه‌ شما در موتورهای جستجو بیشتر خواهد بود. اما، وقتی نوبت به رتبه‌بندی گوگل برسد، آنچه اهمیت دارد کیفیت است، نه تعداد بک لینک ها.

نحوه استفاده اصولی و موثر از لینک های داخلی در سئو

 به سابقه دامنه سایتی که به شما ارجاع می‌دهد توجه کنید. بک لینک های ارجاعی متعلق به سایت‌های باسابقه‌تر و مشهورتر از بک لینک های متعلق به سایت‌های جدید و بی‌ربط برای سایت شما مفیدتر هستند.

محتوای منحصر به فرد تولید کنید

محتوای با کیفیت هنوز هم بالاترین اهمیت را دارد. با ترکیب محتوای با کیفیت و بازنشر خوب محتوا، وب سایت شما شانس خوبی برای گرفتن رتبه های بالاتر در گوگل را دارد. قابل اشتراک‌بودن محتوایتان هم سودمند است. ویدئوها، پست‌های وبلاگی را انتخاب کنید که برای کاربر مفید باشند. اگر خوانندگان محتوایتان را به اشتراک بگذارند، احتمال دارد به سایت شما لینک ارجاع بدهند. اشتراک گذاری محتوای شما راه دیگری برای افزایش بازدیدکنندگان وبلاگتان است، و بسیار شبیه بک لینک هایی است که از وبسایت‌های دیگر می‌گیرید و باعث افزایش رتبه‌تان می‌شود.

 

راهکارهایی که نباید به کار ببرید را بشناسید.

گوگل در تلاش برای مقابله با وبسایت‌هایی است که از روش‌های اسپم استفاده می‌کنند. به عبارت دیگر، باید روی ساختار قوی وب سایت و تولید محتوای با کیفیت تمرکز کنید.

اگر به دنبال یک وب سایت معتبر در زمینه سئو سایت هستید لینک زیر را کلیک کنید.

https://webone.co/fa/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87/%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA

 

همچنین برای داشتن یک وب سایت با امکانات عالی و منطبق با اصول سئو می توانید با شرکت طراحی سایت webone همکاری نمایید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر