بازدید 14867
۶

لاریجانی به پژمانفر: مظلوم‌نمایی نکنید

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس نسبت به اظهارات مجلس درباره عملکرد مجلس دهم انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۵۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 28 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، نصرالله پژمانفر نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 8 بهمن) قوه مقننه خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد مجلس دهم، گفت: شما در نطق پیش از دستور خود گفتید اوضاع اقتصادی کشور خوب است آقای لاریجانی این یک روی سکه است زیرا مردم در ارتباط با عملکرد قوه مقننه جمع‌بندی امور را نگاه می‌کنند و توجه دارند که سفره آنها کوچک شده یا بزرگ. در حالی که سفره مردم کوچک شده است.

علی لاریجانی که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به اظهارات این نماینده، گفت: اولاً باید در موضوع صحبت کنید و این سخنان شما خلاف آیین‌نامه داخلی مجلس است. همچنین وقتی این اظهارات را بیان می‌کنید باید نگاهی به اوضاع کشور داشته باشید که چقدر مشکل وجود دارد.

در ادامه پژمانفر با انتقاد از صحبت‌های رئیس قوه مقننه تصریح کرد: معمولاً اجازه صحبت داده نمی‌شود و فرصت‌ها در اختیار شما است؛ در این خصوص مردم قضاوت می‌کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی پاسخ داد: نمایندگان باید مقید به آیین‌نامه داخلی مجلس باشند؛ میکروفن در اختیار شماست و نباید مظلوم‌نمایی کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در ادامه نادر قاضی پور با اشاره به انتقاد پژمانفر نسبت به صحبت‌های رئیس قوه مقننه گفت: آقای لاریجانی از زحمات شما در ارائه گزارش عملکرد مجلس کمال تشکر را دارم زیرا از قداست مجلس شورای اسلامی به حق دفاع کردید.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: شخصاً طی 12 سال فعالیت در عرصه نمایندگی یک روز هم با تأخیر در مجلس حاضر نشده‌ام و فقط دو روز به مرخصی رفته‌ام بنابراین همکاران اجازه ندهند مجلس را بکوبند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
اگه این قاضی پور نباشه اصلا مجلس و قوه مقننه دیگه به درد نمی خوره . نماینده ای با این سواد و قدرت نطق و تشخیص درست در تجزیه و تحلیل موضوعات به حق که شایسته دبیر کلی سازمان ملل است . ملت میترسن که استکبار جهانی و صهیونیسم دنبال نخبه های سیاسی مثل ایشون و کوچک زاده رسایی کریمی قدوسی و اون آقایی که تلفظ موزه لوور را به خاطر تایپ ناجور کلمه نتونست بخونه و کلا اکثریت نمایندگان مجلس که هزار ماشاالله سواد سیاسی و تخصصی از سر رویشان می ریزه را یه روزی بدزدند و ببرن تا مسایل سیاسی و مشکلات کشورهای خودشون را حل کنند . خدایا تا میتونی از این مسئولین با سواد و کاردان در کشور ما زیاد کن
امان ازین قاضی پوررررر
خداااا چطوری رای آورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
رد صلاحیت شده
یه فیلم هالیودی بود یه شخصی توی زیرزمین یه سازمان مسئول بایگانی راکد بود، هر روز صبح قبل از همه در محل کارش حاضر می شد و عصر بعد از همه می رفت --16 سال پس از باز نشستگی اش متوجه شدند چنین کارمندی هم در سازمان هست.
آقای قاضی پور حضور شما در مجلس و بهرمندی شما از حقوق و مزایای نمایندگی به درد ملت نمی خورد؛ شما بعنوان وکیل و نماینده ملت در خانه ملت هستید، ببینید چه مقدار برای ملت و کشور مفید بوده اید. قوانین مصوب مجلس در زمانی که شما در مجلس بوده اید چه فایده ای برای کشور و ملت داشته است - دولت و وزرایی که از شما به نمایندگی از ملت رای اعتماد گرفته اند برای ملت و بر ملت چه کارهایی کرده اند - و نظارت شما بر اجرای قوانین (و خصوصا قانون بودجه) چه اندازه به پاکدستی و رفع فساد کمک کرده است.
در یک کلام چه کشکی و چه پشمی
بهتر است از افرادی که می خواهند نماینده مجلس شوند در مورد آیین نانه ها.. اقتصاد.. سیاست.. حقوق ... مهارت های زندگی.. آزمونی اخذ شود.
با درود

واقا جای تاسف است که آقای لاریجانی کناره گیری کردند
واقعا ریاستی بادرایت و خستگی ناپذیر و محکم و مستدلل به قانون داشتند

صد حیف که ایشان با کوله باری از تجربه و سمتهای مختلف ترجیح به کناره گیری گرفتند

بدرود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر