بازدید 17565
۸
براساس تصمیم کمیسیون تلفیق؛

یارانه نقدی در سال آینده ۷۲ هزار تومان می‌شود

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ گفت: براساس تصمیم کمیسیون تلفیق از فروردین ۹۹ یارانه نقدی از ۴۵ هزار تومان به حدود ۷۲ هزار تومان افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۹۵۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 27 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از خانه ملت، هادی قوامی در نشست خبری امروز (دوشنبه، ۷ بهمن) کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹، گفت: با توجه به اینکه مردم از عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه پرداخت یارانه معیشتی گلایه‌هایی داشتند در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آینده مقرر شد؛ ۲۰ درصد از ۳۱ هزار میلیارد تومان حاصل از افزایش قیمت بنزین به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی پرداخت شود و باقیمانده منابع به دست آمده از اصلاح قیمت بنزین میان ۷۸ میلیون یارانه بگیر توزیع شود.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی افزود: از آنجا که تعداد مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی حدود ۷ میلیون نفر است در مرحله نخست به هر فرد حدود ۵۰ هزار تومان بابت یارانه معیشت پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: از فروردین سال ۹۹ رقم یارانه نقدی از ۴۵ هزار تومان به ۷۲ هزار تومان افزایش می‌یابد به این معنا که ۴۵ هزار تومان بابت یارانه نقدی و حدود ۲۷ هزار تومان به ازای کمک معیشتی به همه یارانه بگیران پرداخت خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۸
با پرداخت یارانه نقدی به این شکل کشور را به فاجعه اقتصادی و امادگی برای شورش اجتماعی اماده میکنید قانون گذاران لطفا با افزایش سقف حقوق بگیران دولتی و خصوصی و کمک به کمیته امداد امام و بهزیستی و افزایش سهم بهداشت کار اصولی کنید لطفا لبو فروشی را تمام کنید دلم بحال مملکت میسوزد بخاطر این تصمیمات غیر عقلانی و اقتصادی
نزدیک انتخابات شد دوباره!!!!!!!
چرا به خاطر رای به مردم دروغ می گید؟
1- میخواهید معیشتی هرکس معترض بوده قطع کنید و یارانه ش هم قطع کنید
2- این مبلغ رو به یارانه افراد اضافه کنید و با این کار هم همه اونایی که یارانه میگیرن معیشتی میگیرن هم اونایی که یارانه میگیرن معیشتی میگیرن هم اینکه دولت ی کاسبی میکنه این وسط.
3- نصف مملکت هم هیچی نمیگیرن...
چه جالب
زیبا نیست....
کمک هزینه معیشتی
از پنجاه هزار تومان اب رفتش تا حدود۲۷ هزار تومان
زیباست ...مگه نه؟؟؟؟
ملت بیچاره کردین کی تموم میشه این ...
کمتر از ۵۰۰ هزار تومان اجحاف در حق مردم است
بالاخره اولین پله جهت هاپولی کردن مبلغ معیشتی برداشته شد وآن اینکه من 5 سرعائله که 200 تومان می گرفتم باید در سال آینده 135 تومان بگیریم وان شاءاله تا سال بعدی کلاَ حذف خواهدشد
خب کمش کردن که چی شد پس؟ باز هم دست جیب مردم بردن که.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان