بازدید 15115

بازی با جان تماشاگران در ورزشگاه آزادی

هواداران دو تیم تراکتور و پرسپولیس با پرتاب سنگ به سمت یکدیگر، باعث ایجاد جو متشنج در ورزشگاه آزادی شدند که برخی موارد بازی با جان هوادارانی بود که نقشی در این ماجرا نداشتند.
کد خبر: ۹۵۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴ 26 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور که از ساعت ۱۵:۱۵ امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد، با درگیری‌های شدید بین هواداران دو تیم همراه بود.

* قضاوت محمدرضا اکبریان در نیمه اول این مسابقه بارها مورد اعتراض بازیکنان دو تیم به خصوص تراکتور قرار گرفت. در این میان، مسعود شجاعی هافبک تیم فوتبال تراکتور، اعتراضات تندتری نسبت به سایر بازیکنان این تیم داشت.

* اشکان دژاگه که بازوبند کاپیتانی تراکتور را بر بازویش بسته بود، اواسط نیمه اول با شجاع خلیل‌زاده درگیری لفظی پیدا کرد. درگیری بین این دو بازیکن چند دقیقه‌ای طول کشید و اشکان دژاگه بارها برای مدافع پرسپولیس، خط و نشان کشید.

* هواداران تیم فوتبال تراکتور پس از توهین‌های تماشاگران پرسپولیس، اواسط نیمه اول اقدام به پرتاب سنگ سمت آنها کردند و جو متشنجی در ورزشگاه آزادی حاکم شد؛ این امر باعث دخالت نیروی انتظامی مستقر در استادیوم آزادی شد.

* سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس برخلاف سایر بازیکنان سعی داشت درگیری‌های لفظی داخل زمین را با صحبت‌های خود از بین ببرد.

 

* اقدام برخی تماشاگران در پرتاب سنگ به سمت تماشاگران مقابل اقدامی بسیار خطرناک بود که می توانست اتفاقات تلخی را رقم بزند. تماشاگرانی که بدون حاشیه در حال تماشای بازی بودند بیشتر از حاشیه سازان در خطر برخورد سنگ قرار داشتند.

باید دید واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این سنگ پردانی تماشاگران دو تیم چه خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار