بازدید 4525

گادوین منشا بار دیگر شاگرد آقامجید می‌شود

کد خبر: ۹۵۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ 26 January 2020

مهاجم سابق تیم‌های پرسپولیس، استقلال و پیکان که ابتدا تحت نظر مجید جلالی در فوتبال ایران درخشید، در آستانه انتقال به تیم گل‌گهر سیرجان قرار دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه گل‌گهر سیرجان قصد دارد برای تقویت خط حمله خود یک مهاجم خارجی به خدمت بگیرد. طبق قانون فیفا تیم‌ها می‌توانند پس از پایان مهلت نقل‌وانتقالات نیم‌فصل یک بازیکن آزاد جذب کنند و باشگاه گل‌گهر با نظر کادر فنی این تیم می‌خواهد از این امتیاز استفاده کند.

شنیده می‌شود مهاجم مدنظر باشگاه گل‌گهر، گادوین منشا است. این بازیکن که سابقه حضور در هر دو تیم پرسپولیس و استقلال را در کارنامه دارد، نیم‌فصل اول را در تیم عجمان امارات سپری کرد. وی همچنین سابقه بازی زیرنظر مجید جلالی که در حال حاضر سرمربی تیم گل‌گهر است، را دارد. این دو در تیم پیکان هم کار می‌کردند.

اطرافیان باشگاه گل‌گهر معتقدند مذاکرات اولیه با این بازیکن صورت گرفته و طرفین به توافق نسبی هم دست پیدا کرده‌اند. با این حال منشا برای انجام مراحل نهایی مذاکرات باید راهی ایران شود تا بعد از توافق و عقد قرارداد کارش را با گل‌گهر آغاز کند. دلیل اینکه وی هنوز نتوانسته به ایران بیاید، مشکل ویزا او است. مدیران باشگاه گل‌گهر همچنان پیگیر این ماجرا هستند و شنیده می‌شود در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد باید انتقال منشا به گل‌گهر را قطعی دانست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر