بازدید 25571
باهنر مدعی شد:

رد صلاحیت یک امام‌جمعه به دلیل عدم التزام به اسلام!

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین مدعی شد که یکی از ائمه جمعه کشور به دلیل عدم التزام به اسلام از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده است.
کد خبر: ۹۵۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰ 25 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدرضا باهنر در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه باید تلاش کنیم در انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم با مشارکت حداکثری حضور پیدا کنند، گفت: اولین هدف ما برای حضور در انتخابات همین است که مردم به صحنه بیایند.

وی افزود: در ایام تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی متاسفانه حادثه تلخی در کرمان رخ داد که کمی بی‌تدبیری در آن موثر بود. در حادثه تأسف‌بار سقوط هواپیمای اوکراینی نیز کشور ما داغدار شد. بدون شک ابعاد مختلف این حادثه پس از بررسی‌ها مشخص خواهد شد. هرچند سخنان رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران نقشه راه را برای همه ما مشخص کرد.

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حجم وسیع ثبت نام‌ها برای حضور در مجلس، بیان کرد: ثبت نام ۱۶ هزار نفر برای حضور در انتخابات، کار را برای شورای نگهبان سخت کرد، اما امروز شاهدیم که برخی از افراد صلاحیت حضور در انتخابات را پیدا نکرده‌اند که حتی امام جمعه هستند، ولی عدم التزام به اسلام خورده‌اند!

باهنر گفت: متاسفانه در کشور ما کادرسازی نشده است. بنده معتقدم کسانی که در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کنند باید در قامت یک فرمانده قوی باشند تا در پارلمان به طور موثر عمل کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان