بازدید 34204

پوتین کلاه سرباز فلسطینی را بر سرش می‌گذارد

مردم فلسطین برخورد محترمانه رئیس جمهوری روسیه با یکی از افسران گارد استقبال فلسطینی که در زمان سفرش به "بیت لحم، صمیمانه خم شده و کلاه او را از زمین برداشته و بر سرش می‌گذارد، را مورد تحسین قرار دادند.
کد خبر: ۹۵۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 25 January 2020

مردم فلسطین برخورد محترمانه رئیس جمهوری روسیه با یکی از افسران گارد استقبال فلسطینی که در زمان سفرش به "بیت لحم، صمیمانه خم شده و کلاه او را از زمین برداشته و بر سرش می‌گذارد، را مورد تحسین قرار دادند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، روزنامه «ایزوستیا»، چاپ مسکو، امروز نوشت: مردم فلسطین برخورد "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه در برخورد با افسر گارد احترام فلسطین که کلاه او را برداشته و سرش گذاشت، را تحسین کردند.

رئیس جمهوری روسیه در تاریخ ۲۳ ژانویه (سوم بهمن ماه) برای مذاکره با "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین وارد بیت لحم شد. پوتین در محل اقامت محمود عباس منتظر استقبال رسمی با حضور نیروهای نظامی فلسطینی بود. با عبور از کنار گارد استقبال، وی متوجه کلاه افتاده یکی از افسران روی زمین شده، خم شده آن را برداشت و بر سر او گذاشت.

ویدئویی از این اتفاق توسط "محمد عتیق" یکی از خبرنگاران حاضر در این مراسم شب گذشته در فیس‌ بوک منتشر شده است. این خبرنگار یادآور شد که رئیس جمهوری روسیه با این حرکت، احترام خود برای گارد نظامی فلسطین را نشان داده است.

مردم فلسطین در کامنت‌های خود در این باره از ژست دوستانه و احترام ولادیمیر پوتین به نظامی فلسطینی قدردانی کرده و تاکید کردند که فلسطینی‌ها از سفر رئیس جمهوری روسیه به کشورشان راضی و خوشحال هستند.

در زیر این ویدئو جملاتی مانند: "با احترام و قدردانی از برخورد شما، خوش آمدید، مهمان عزیز رئیس جمهوری پوتین، احترام به شما" و مطالبی از این قبیل نوشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۱۶
روز قبل هم در مراسم تکریم هولوکاست شرکت کرده و تاج گل تقدیم نموده
هم از توبره می خوره هم از آخور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
هولوکاست چه ربطی به فلسطین داره. نکنه میخوای بگی کشتار یهودی ها رو ندید بگیره چون یکسری صهیونیست دارن ازش سو استفاده می کنن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
دمش گرم کارش و بلده
حتما بعد رفته اسراییل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
قبلش رفته بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
مگه مثل ما است كه حتما بايد بايكي دوست باشيم زوركي و بايكي ديگه دشمن زوركي
عجععععععععععب
همون سفرشه که با خانواده نتانیاهو عکس یادگاری انداخت دیگه اره؟؟
فروتنی یکی از نشانه های بارز انسایت است و از هز کسی سر بزند مورد احترام همه انسان ها واقع خواهد شد . می خواهد پوتین رئیس جمهور روسیه باشد و یا یک انسان دیگر.
هموطن گرامی سیاست قواعدی دارد که خارج از احساسات است و هرگز نباید رفتار سیاسی را با معیار احساسی و معرفتی سنجید سیاست بر محور عقلانیت و رقابت در امتیاز گیری جهت تامین منافع ملی کشورها استوار است و همین خم شدن و کلاه گذاشتن پوتین علاوه بر وجهه انسانی عامیانه آن کلاه گشاد بوده که ایشان پیدا کرده و بر سر کل جامعه فلسطین گذاشته که نباید بر ایشان خرده گرفت چون از قواعد بازی سیاست استفاده کرده که هر رجل سیاسی قدرتمند ی از آن استفاده میکند گاهی لازم کلاه بر سر دیگران گذاشت و گاهی هم باید اجازه بدی کلاه سرت بگذارند تا اهداف لازمه را بدست آوری
اخه سرباز تشریفات باید کلاهش بیفته زمین؟؟؟ این رو باید بزارن دربان زندان... نه تشریفات...
بعضی ها خائنند هم روسیه هم ترکیه به قول دوستمان هم از آخور می خورند هم توربه
از قیافه افسری که پشت سر پوتین ایستاده معلومه که حسابی آبروریزی شده!
از این ربات هرچی بگی برمیاد!!!
کلاه گذاشت سر فلسطینیای بیچاره و رفت ..... تماممممممممممممممممم
خیلی قشنگ با کشورهای اسلامی بازی می کنند
اقا همه دنيا باهم تعامل دارند ما فقط هزينه ميكميم بدون نفعي
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر