بازدید 5124

یک کشته و سه زخمی در انفجار مین در شوش

رییس فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ شوش گفت: انفجار مین در غرب کرخه شوش در شمال خوزستان باعث کشته شدن پدر یک خانواده و زخمی شدن سه عضو دیگر شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۷ 24 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، علی مقدمیان رییس فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ شوش پنجشنبه شب اعلام کرد انفجار مین در غرب کرخه شوش در شمال خوزستان باعث کشته شدن پدر یک خانواده و زخمی شدن سه عضو دیگر شد. وی با بیان اینکه این افراد از عشایر منطقه بودند، افزود: پدر این خانواده ۳۰ ساله و کودکان او ۲، ۶ و ۱۱ ساله بودند و با رفتن روی مین زخمی شدند.

وی اظهارداشت: این حادثه امشب در روستای فرحان کبر رخ داد و مصدومان حادثه به بیمارستان نظام مافی شوش اعزام شدند، ولی پدر خانواده بدلیل شدت جراحات در مسیر جان باخت.

مقدمیان افزود: ماموران اورژانس ۱۱۵ این کودکان را برای ادامه درمان از بیمارستان نظام مافی شوش به اهواز منتقل کردند.

آبان امسال نیز یک نوجوان حدود ۱۲ ساله بر اثر انفجار مین باقیمانده از دوران جنگ تحمیلی در غرب کرخه بخش فتح المبین یک پای خود را از دست داد.
دشمن بعثی در جریان تجاوز خود به خاک ایران، تا کناره غربی رودخانه کرخه پیشروی کرد و در این مناطق اقدام به کاشتن مین و دیگر موانع برای جلوگیری از حمله رزمندگان اسلام کرد.

منطقه غرب کرخه در غرب شهرستان شوش در جریان عملیات فتح المبین از اشغال متجاوزان بعثی آزاد شد.
با گذشت بیش از ۲۰ سال از پایان جنگ تحمیلی، همچنان انفجار مین و ادوات جنگی مربوط به این دوران در مناطق جنگی از جمله غرب خوزستان قربانی می‌گیرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان