بازدید 2821

قیمت سکه امروز پنجشنبه 3 بهمن ماه 98/ سرمایه گذاران نگران تهدید گسترش ویروس جدید

بازار طلا و سکه امروز (پنجشنبه) با افزایش قیمت همراه بود به طوری که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران چهار میلیون و ۸۹۴ هزار تومان فروخته شد که نشان‌دهنده افزایش ۲۰ هزار تومانی قیمت در مقایسه با روز گذشته است.
کد خبر: ۹۵۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ 23 January 2020

قیمت سکه امروز پنجشنبه 3 بهمن ماه 98/ سرمایه گذاران نگران تهدید گسترش ویروس جدید

به گزارش تابناک اقتصادی؛ بازار طلا و سکه امروز (پنجشنبه) با افزایش قیمت همراه بود به طوری که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران چهار میلیون و ۸۹۴ هزار تومان فروخته شد که نشان‌دهنده افزایش ۲۰ هزار تومانی قیمت در مقایسه با روز گذشته است.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار آزاد تهران امروز به بهای چهار میلیون و ۸۶۰ هزار تومان فروخته شد.

همچنین نیم سکه نیز دو میلیون و ۴۷۳ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۳۰ هزار تومان داد و ستد شد.

هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۴۹۹ هزار و ۸۰۰ تومان و هر مثقال طلا نیز دو میلیون و ۱۶۹ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت طلا و سکه در حالی در بازار تهران به دلیل افزایش قیمت دلار بالا رفته که شاهد افت بهای اونس طلا در بازارهای جهانی هستیم. اونس طلا در بازارهای جهانی امروز یک هزار و ۵۵۵ دلار معامله شد.

قیمت طلا در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی که سرمایه گذاران منتظر تصمیم سیاست پولی بانک مرکزی اروپا بودند با وجود نگرانی‌ها نسبت به شیوع بیماری مرگبار در چین، کاهش پیدا کرد.

ایلیا اسپیواک، استراتژیست ارشد ارزی در دیلی فارکس در این باره گفت: به نظر می‌رسد بازار طلا انگیزه ای برای حرکت در هیچ جهتی ندارد حتی شیوع ویروس کرونا هم به طلا، روند صعودی معنی داری نبخشیده است. با این حال اگر سازمان جهانی بهداشت وضعیت اضطراری جهانی اعلام کند، بازار ممکن است نگران تکرار دوران اپیدمی سارس شود که تاثیر اقتصادی قابل توجهی خواهد داشت و طلا ممکن است در واکنش به این موضوع، بالا رود.

بر اساس گزارش رویترز، چین تا چند روز دیگر به استقبال سال نوی چینی می رود که فرصت مناسبی برای خرید طلا به شمار می رود اما سرمایه گذاران نگران تهدید گسترش بیماری با سفر صدها میلیون چینی در طول تعطیلات سال نو هستند.

موضوع دیگری که مورد توجه سرمایه گذاران قرار دارد، نشست سیاست پولی بانک مرکزی اروپا به ریاست کریستین لاگارد است.

وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز پیش بینی کرد هراونس طلا برای تحویل فوری از آنجا که نتوانسته از مقاومت در سطح ۱۵۶۴ دلار عبور کند، ممکن است حمایت در سطح ۱۵۴۵ دلار و ۹۶ سنت را دوباره بیازماید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر