بازدید 7066

رئیسی: ایران قوی بدون اقتصاد قوی امکان‌پذیر نیست

رئیس قوه قضائیه با اشاره به نقش نخبگان، فرهنگیان و کارآفرینان برای جلوگیری از تحقق توطئه های دشمنان نظام اسلامی، گفت: بنا به دستور مقام معظم رهبری ایران باید قوی باشد و ایران قوی بدون اقتصاد قوی امکان پذیر نیست.
کد خبر: ۹۵۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 23 January 2020
رئیسی: ایران قوی بدون اقتصاد قوی امکان‌پذیر نیست

 

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی صبح امروز سوم بهمن ماه در جمع نخبگان، فرهیختگان و کارآفرینان یزد، این استان را چهره دین مداری و هنرورزی دانست و اظهار کرد: جای جای استان یزد گواه هنرمندی مردم استان یزد است.

وی با بیان این‌که «مسائل فرهنگی نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی ایفا می‌کند»، افزود: چهره‌های فرهنگی باید بیش از پیش در راستای کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به توطئه‌های شوم استکبار جهانی، گفت: فرهنگیان باید با تولید آثار هنری مانع تحقق اهداف شوم دشمنان دین و نظام اسلامی ایران شوند.

رئیس قوه قضائیه با بیان این‌که «مقام معظم رهبری خطاب به تمام مسئولان نظام تأکید کردند که ایران اسلامی باید قوی باشد»، گفت: ایران قوی بدون اقتصاد قوی امکان پذیر نیست.

وی در ادامه توجه به تولید کننده، ایجاد اشتغال، حمایت از کارآفرینان با ملاک قرار دادن رهنمودهای رهبر انقلاب را تنها راه توسعه اقتصادی در کشور دانست و خاطرنشان کرد: تمام مسئولان و دست اندرکاران برای تحقق این مهم متعهد هستند.

وی با بیان این‌که «اقتصاد گردشگری در استان یزد که بار عظیمی در معرفی فرهنگ ملی و دینی مردم ایران را هم به دوش می‌کشد، باید تقویت شود»، تصریح کرد: تقویت گردشگری نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور و استان یزد ایفا می‌کند.

رییسی با اشاره به این‌که «امروز ایران اسلامی کشوری امن برای گردشگران است»، بیان کرد: کسانی که می‌خواهند در اقتصاد گردشگری فعالیت کنند باید مورد حمایت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط قرار گیرند.

وی با بیان این‌که «اقتصاد گردشگری باید بیش از پیش در استان یزد فعال شود»، خاطرنشان کرد: ارتباط فرهنگی با کشورهای مختلف از جمله دستاوردهای تقویت گردشگری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حمایت از تولید را یکی دیگر از الزامات اجرایی برای توسعه کشور دانست و گفت: بخشنامه ها دولتی باید تسهیل کننده تولید در کشور باشند.

رئیس قوه قضائیه با بیان این‌که «مسئولان باید از هرگونه اقدامات نادرست که منجر به بی‌انگیزه کردن سرمایه‌گذاران می‌شود، پرهیز کنند.

وی با اشاره به این‌که «کاشی و سرامیک از تولیدات شاخص استان یزد است و باید بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد»، تصریح کرد: مسئولان باید برای تولید کنندگان بازار بین‌المللی فراهم کنند و 15 کشور همسایه ایران باید مشتری مستمر کاشی و سرامیک استان یزد شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان