بازدید 12815

معرفی بهترین هتل ‌های ساحلی کیش

هتل های کیش، انواع و تنوع مختلفی دارند. معروف‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین این هتل‌ها، از نوع ساحلی آن است. قبل از رزرو هتل در علی بابا، این مقاله را درباره هتل های کیش بخوانید تا با انواع آن بهتر و بیشتر آشنا شوید.
کد خبر: ۹۵۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴ 22 January 2020

هتل ‌ساحلی کیش

هتل های کیش، انواع و تنوع مختلفی دارند. معروف‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین این هتل‌ها، از نوع ساحلی آن است. قبل از رزرو هتل در علی بابا، این مقاله را درباره هتل های کیش بخوانید تا با انواع آن بهتر و بیشتر آشنا شوید.

هتل داریوش

هتل داریوش یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که از جزیره کیش بازدید می کنند و در کنار بسیاری از امکانات مفید که برای تقویت اقامت شما طراحی شده است ، یک محیط خانوادگی دوستانه ارائه می دهد. هتل داریوش مجموعه ای از امکانات اتاق از جمله تلویزیون صفحه تخت ، یخچال و مینی بار را به مهمانان ارائه می دهد و امکان دسترسی به اینترنت و وای فای رایگان نیز فراهم است. این هتل همچنین دارای استخر و صبحانه رایگان است. مهمانانی که با وسیله نقلیه شخصی می‌آیند به پارکینگ رایگان دسترسی دارند. اگر به دنبال یک کافه هستید، بازدید از فود لند کیش را که از هتل داریوش چندان دور نیست، در نظر بگیرید. به علاوه در طول سفر خود به کیش، از دیدن یک جاذبه تاریخی مانند کاریز کیش غافل نشوید. هتل داریوش در میان هتل های کیش، یکی از بهترین‌هاست.

 

هتل شایان

هتل شایان

پیدا کردن یک هتل خانوادگی ایده آل در جزیره کیش کاری دشوار نیست. اگر تمایل به رزرو هتل های کیش در علی بابا دارید بهتر است معرفی این هتل را بخوایند. به هتل شایان کیش خوش آمدید. این هتل گزینه خوبی برای همه مسافران است. بعضی از اتاق های هتل به عنوان رو به خلیج فارس قرار دارد و شما می‌توانید از منظره بی‌نظیر آن لذت ببرید. شما در اتاقتان یک مینی بار، یخچال و فریزر دارید و دسترسی به اینترنت آسان است و وای فای رایگان در دسترس همه است. مهمانان در هنگام اقامت در هتل شایان کیش به خدمات نظافت و مهمانداری اتاق دسترسی دارند. در حین بازدید از جزیره کیش، شاید بخواهید مقداری میگو را در یکی از رستوران‌های اطراف مانند میرمهنا امتحان کنید. باز هم به دنبال گردش هستید؟ پس به پارک محبوب جزیره کیش که سرشار از درختان سبز است بروید. این پارک و رستوران که در فاصله کمی از هتل واقع شده است می‌تواند برای شما بسیار دلپذیر باشد.

هتل مارینا

هتل مارینا یک تفرجگاه بزرگ واقع در سواحل مرجانی زیبا در جزیره کیش است. این هتل در منطقه خلیج فارس است و خدمات هتلداری زیادی را به خانواده‌ها و افراد ارائه می‌دهد. همچنین فعالیت‌های تفریحی و ساحلی و ورزش‌های آبی و دریایی زیادی را دربر دارد. تفریحاتی مانند جت‌اسکی، قایق بادی، قایق معمولی و...

 

هتل ترنج

این هتل ساحلی دارای 3 نوع اتاق (اتاق کلاسیک، مجموعه سلطنتی، مجموعه مدرن) است. هتل ترنج دارای کفپوش شیشه‌ای است که می‌توانید دریا را مانند منظره آکواریوم طبیعی در کف هتل ببینید و از امکانات و خدمات مختلفی همچون: استخر ماساژ، سالن بدنسازی، کلوپ بچه‌ها و 4 نوع رستوران مختلف برخوردار است: رستوران‌ها شامل: غذاهای ایتالیایی، رستوران استیک، بوفه کباب، فست فود و بوفه برای صبحانه است. هتل ترنج یکی از محبوب‌ترین هتل های ساحلی کیش است.

 

هتل اسپادانا

هتل اسپادانا یکی از هتل های کیش است و از جغرافیایی در نزدیکی ساحل واقع شده است. امکانات کاملاً مجهز به همراه قیمت مناسب، این هتل را برای انتخاب مسافران با بودجه کم برگزیده است. هتل اسپادانا در سال 1379 ساخته شد و در سال 1394 برای ارائه خدمات به‌روز بازسازی شد. 15 واحد اقامتی این هتل مجهز به امکانات بی‌نظیری است. لابی به زیبایی تزئین شده و در کنار مبلمان راحت و پرسنل با تجربه و مفید از دیگر مزایایی است که این هتل را برای انتخاب مناسب می‌کند. با اقامت در این هتل ، مسافران می‌توانند به راحتی به فرودگاه، مراکز خرید و سواحل خیره کننده دسترسی پیدا کنند. در حالی که ساحل باشکوه خلیج فارس تنها چند دقیقه با هتل فاصله دارد، می توانید در روزهای تابستان از باغ چوبی هتل لذت ببرید. عمارت هتل یک ویلای یک طبقه است و دارای یک چایخانه و یک رستوران سنتی است که غذاهای مختلف، دسرها و نوشیدنی‌های خود را به مشتریان ارائه می‌دهد. پارک دلفین‌های کیش، آکواریوم کیش و غواصی در خلیج فارس برخی از جاذبه‌های گردشگری است که می‌توانید هنگام اقامت در این جزیره خارق‌العاده از آنها بازدید کنید.

 

هتل سیمرغ

هتل سیمرغ

هتل سیمرغ هتلی سه ستاره است که در جزیره کیش، یعنی زیباترین جزیره خاورمیانه با جاذبه‌های خارق‌العاده و بی‌نظیر واقع شده است. هتل سیمرغ در سال 1371ساخته شد و در سال 1394 برای ارائه خدمات استاندارد بازسازی شد. به دلیل موقعیت هتل، خط ساحلی خلیج فارس به راحتی قابل دسترسی است. هتل دارای 82 واحد مسکونی با ظرفیت‌های مختلف است که مجهز به امکانات مورد نیاز یک هتل سه ستاره هستند. محیط اطراف هتل با نخلستان‌ها و گیاهان محلی تزئین شده و محیطی آرامش‌بخش را ایجاد می‌کند. کافی شاپ هتل نیز مکانی تفریحی برای گذراندن وقت آزاد در هنگام صرف نوشیدنی‌های گرم و سرد است. در داخل هتل رستورانی هست که طیف گسترده‌ای از غذاهای خوشمزه را سرو می‌کند. کشتی یونانی، پارک ساحلی مرجانی، ساحل بانوان، مرکز خرید مرجان، مرکز خرید مروارید و فرودگاه کیش به راحتی قابل دسترسی هستند. در این هتل، پرسنل حرفه‌ای و مفید می‌توانند به خواسته‌های شما کمک کنند.

برنامه‌ریزی برای سفرهای نوروزی با رتبه یک سفر

حال، پس از خواندن این مقاله درباره هتل های کیش، می‌توانید به رزرو هتل کیش در علی بابا بپردازید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس