بازدید 3782

وزارت ورزش: درپلی‌آف هم در زمین بی‌طرف بازی نمی‌کنیم

کد خبر: ۹۵۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ 22 January 2020

مهدی علی‌نژاد، سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان بر عدم میزبانی تیم‌های فوتبال ایرانی در زمین بی‌طرف، تأکید کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی علی‌نژاد در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری واقع در مجموعه ورزشی آزادی اظهار داشت: فدراسیون دوچرخه‌سواری از چند سال قبل قصد داشت که بخش اداری خود را به مجموعه آزادی و کنار پیست دوچرخه‌سواری منتقل کند. بر همین اساس ساختمان قبلی فدراسیون واقع در خیابان ورزنده با مصوبه مجمع و هیات‌رئیسه فدراسیون و موافقت وزارت ورزش، به فروش رسید.

وی افزود: این پروژه یک ساله است و دهه فجر سال آینده، ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری افتتاح می‌شود. تأمین اعتبارات لازم برای این کار انجام شده و بابت این مسئله نگرانی نداریم.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره پیست سرپوشیده دوچرخه‌سواری در استان مازندران گفت: این پیست 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و جزو اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران محسوب می‌شود. علی‌نژاد درخصوص معرفی کشور امارات به‌عنوان میزبان دو بازی تیم‌های فوتبال استقلال و شهر خودرو، در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا توسط AFC تصریح کرد: ما در کشور ثالث بازی نمی‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل