بازدید 4051

پرسپولیس و استقلال: تن به ذلت بازی در زمین بی‌طرف نمی‌دهیم

کد خبر: ۹۵۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵ 20 January 2020

مدیرعاملان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال می‌گویند مسئولان فوتبال ایران درخواست کرده‌اند که برای حل مشکل میزبانی تیم‌های ایرانی، جلسه‌ای مشترک با رییس فیفا برگزار شود اما حاضر نیستند به جز ایران در هیچ کشوری میزبانی کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از جلسه در فدراسیون فوتبال برای تصمیم‌گیری درباره حضور تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: ما بازی نمی‌کنیم و این موضع هر چهار باشگاه است.

او درباره پیشنهاد AFC مبنی‌ بر این که تیم‌های ایرانی سه بازی رفت را در خانه حریفان برگزار کنند تا درباره سه بازی دور برگشت تصمیم گیری شود هم توضیح داد: تضمینی وجود ندارد. آمدیم و بازی‌های رفت برگزار شد و در بازی‌های برگشت اعلام کردند که امنیت وجود ندارد. زیر بار ظلمی که AFC علیه ایران روا داشته نمی‌رویم. همچنان می‌گوییم که باید هواداران ما در بازی‌های خانگی حضور داشته باشند و غیر از این هم قبول نمی‌کنیم. اگر ما این موضوع را بپذیریم اولا به غرور ملی‌مان آسیب زده می‌شود و تیم‌های ما نتیجه نمی‌گیرند و خستگی بیش از حدی به تیم‌های ما وارد می‌شود و از هر دو طرف بازنده می‌شویم. هم غرور ملی را از دست می‌دهیم و هم نتیجه نمی‌گیریم. از نظر ملت ما هم این قابل قبول نیست و هواداران ما نمی‌پذیرند. ما روی حرف خودمان هستیم. البته در این جلسه تصمیم گرفتیم با وجود اینکه AFC  ظالمانه برخورد می‌کند باب مذاکره را باز بگذاریم. هم از آقای اینفانتینو و هم از آقای شیخ سلمان و هم از دبیرکل AFC خواهش کردیم جلسه‌ای بگذارند و گفت‌وگو و مذاکره کنیم تا ان‌شاءالله به یک تفاهم برسیم.

اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست مدیرعاملی استقلال هم پس از جلسه نمایندگان باشگاه درباره پیشنهاد AFC در خصوص میزبانی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به هیچ عنوان در کشور ثالث به عنوان میزبان به میدان نمی‌رویم. ۴ باشگاه به این امضا پایبند هستند که هیچ کدام در کشوری به غیر از ایران میزبانی نخواهند کرد. تن به ذلت نمی‌دهیم. این ۲۴ کشوری که عضو هیات رییسه AFC هستند، در ایران سفیر و کاردار دارند و می‌توانند به آن‌ها اطلاع دهند که امروز در این کشور چه اتفاقی افتاده و ما چگونه زندگی می‌کنیم. اگر ما این خواسته را قبول کنیم، یعنی گفته‌ایم که کشور ما ناامن است به همین دلیل این کار را نخواهیم کرد. اگر الکویت به ایران بیاید بازی می‌کنیم در غیر این صورت بازی نمی‌کنیم.

خلیل زاده در پاسخ به این سوال که در قرارداد بعضی از بازیکنان بندی در خصوص بازی در لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد، توضیح داد: چنین چیزی واقعیت ندارد و درست نیست. 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان