بازدید 4178

طعم شیرین تکرار پیشرو بودن در نظام بانکداری آینده با«ملی شو ۳»

انتظار تحول در نظام بانکداری کشور با اعلام و اجرای طرح «ملی شو ۳» توسط بانک ملی محقق می شود.
کد خبر: ۹۵۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ 20 January 2020

رویداد ملی شو ۳

انتظار تحول در نظام بانکداری کشور با اعلام و اجرای طرح «ملی شو ۳» توسط بانک ملی محقق می شود.

به گزارش خبرنگار تابناک، بانک ملی از قدیمی ترین بانکهای کشور است که همواره با در اختیار گرفتن تیمی از نخبگان در حوزه «نوآوری و فناوریهای نوین» جدیدترین و کارآمدترین طرح ها ارائه می کند که بسیاری از آنها با سپری شدن مدت زمانی کوتاه از اجرای آن، بعنوان طرحی همگانی در سیستم بانکی کشوری اجرا و الزامی می شود.

بانک ملی با وجود قدیمی ترین بانک در ایران همواره با چابکی اقدام به ارائه جدیدترین سرویس های فراگیر منطبق بر آخرین طرح های بانکداری جهانی کرده و با نفوذ در لایه های فناوری اطلاعات با سرعتی شگرف در صف اول بانک‌های کشور قرار گرفته است .

اجرای طرح «رمز دوم پویا» در سال ۹۶ توسط بانک ملی و الزامی شدن اجرای آن در کلیه بانکها توسط بانک مرکزی دو سال بعد از این رویداد خود شاهدی بر این مدعاست. و به این ترتیب همگان نه به پشتوانه سابقه و قدمت فعالیت این بانک،‌ بلکه با مشاهده طرح هایی چون «ملی شو ۱ و ۲» توقع خط شکن و پیشرو بودن از بانک ملی را دارند.

پیشرو بودن این بانک در طرح های ارائه شده در طرح «ملی شو ۱» و «ملی شو ۲» با ارائه طرح هایی چون؛ حساب ملی سکه، توریست کارت، دستگاه VTM، دستگاه CRS ، رمز یک بار مصرف ملی کارت، ملی فاند، ملی بازار، باجه جوانه ها، بانک آفیسر و شعبه سیار ... باعث تحقق و استمرار شعار مشتری مداری این بانک شده و قطعا نگاهی عمیق به این رویداد نشان از اتفاقی خوشایند در کشور و حرکتی رو به جلو در راستای ورود به عرصه های نوین تکنولوژی در راستای آسایش بیشتر مردم می باشد، چیزی که از تمامی رهبران و پیشروان صنایع مختلف مورد انتظار می باشد و در صورت چنین نگاهی در تمامی عرصه‌ها سرعت پیشروی در تکنولوژی های روز دنیا افزایش خواهد یافت.

حال باید منتظر ماند و دید که بانک ملی ایران در رویداد ملی شو۳، چطور پیشرو بودن خود را با اتکاء بر بهره گیری از تیم نخبه و ابزارهای نوین هوشمند خود را حفظ خواهد کرد و به رخ نظام بانکی خواهد کشید و آیا مخاطبان بانک ملی همچنان مفتخر به انحصار از دستاوردهای نوین این بانک در مرحله نخست خواهند بود؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی