بازدید 12488

با ویرلن در رقابت جستجوی‌گوگل همیشه رتبه‌اول باشید!

کد خبر: ۹۵۳۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 21 January 2020

با ویرلن در رقابت جستجوی‌گوگل همیشه رتبه‌اول باشید!

چرا رقبای شما از رپورتاژ آگهی نتیجه بهتری می گیرند؟ ویرلن از تولید محتوای رپورتاژ تا طراحی استراتژی و اجرای کمپین های رپورتاژ آگهی همراه برند ها و استارت آپ های پرطرفدار است.

 

واقعیت این است که در رقابت بین برند هایی که در سئوی آن پیج و آف پیج به یک اندازه هزینه کرده اند، تنها یک برند میتواند به رتبه اول گوگل برسد.

به مرور زمان هم میزان فروش و درآمد وب سایتی که بصورت پایدار در جستجوی کلمات کلیدی مهم در رتبه اول قرار دارد افزایش پیدا می کند و به سهم بیشتری از بازار دست پیدا می کند.

 

اگر با وجود هزینه های زیادی که برای SEO پرداخت می کنید هنوز وب سایت شما در رتبه اول کلیدواژه های پرجستجو قرار ندارد توصیه می کنیم برای رپورتاژ آگهی برنامه ریزی کنید.

 

رپورتاژ آگهی نتایج قابل توجهی در سئو سایت و بازاریابی محتوا دارد.

زمانی که وب سایت شما از نظر سئوی تکنیکال و محتوا مورد تایید موتور جستجوی گوگل قرار گرفت باید از رپورتاژ آگهی برای دریافت بک لینک ارگانیک از سایت های معتبر اقدام کنید .

اما باید بدانید که نکات بسیاری برای استفاده از رپورتاژ آگهی به عنوان بهترین تکنیک سئو و دیجیتال مارکتینگ وجود دارد که میتواند باعث موفقیت شما شود و البته در صورتی که از تمامی پتانسیل های آن بصورت کامل استفاده نکنید نه تنها رقابت را واگذار می کنید بلکه با وجود هزینه های زیادی که پرداخت کرده اید، بازخورد مناسبی دریافت نخواهید کرد!

 

بهترین راهکار برای افزایش تاثیرگذاری رپورتاژ آگهی چیست؟

کاملا روش است که میزان تاثیرگذاری رپورتاژ به نحوه تولید محتوا و نوع پوشش خبر در رسانه ها بستگی دارد.

نگارش تیتر و محتوای رپورتاژ و همچنین طراحی تصاویر آن باید خلاقانه و براساس استاندارد های روز باشد و البته در جایگاهی همسان با سایر اخبار قرار بگیرد تا توجه مخاطبان را جلب کند.

نکته مهم این است که موقعیت قرار گرفتن تیتر رپورتاژ باید کاملا شبیه سایر اخبار باشد تا خزنده گوگل آن را به عنوان محتوای تبلیغاتی و اسپانسری درنظر نگیرد!

جالب است بدانید که اگر محتوای مقاله شما آموزشی و جذاب باشد تا مدت ها پس از زمان انتشار، توسط سایر رسانه ها بازنشر می شود.

همچنین اگر محتوا و مدل لینک سازی رپورتاژ براساس الگوریتم های جدید گوگل و استاندارد های جدید سئو باشد وب سایت شما بسیار سریعتر و با هزینه کمتری نسبت به رقبا، به رتبه اول جستجو خواهد رسید.

 

رپورتاژ همسان چیست؟

عباس فلسفی مدیر شرکت ویرلن می گوید: رپورتاژ آگهی همسان در صفحه اصلی سایت های خبری منتشر می شود و از نظر ساختاری و موقعیت نمایش تیتر، تفاوتی با سایر خبر ها ندارد. همچنین محتوای رپورتاژ های همسان، با سبک اخبار و نوع مخاطب سایت منتشر کننده هماهنگ است و درواقع بصورت هدفمند برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان آن سایت خبری خاص نوشته شده است.

وی ادامه داد: باید نسبت به سایت های خبری شناخت کاملی داشته باشید تا بتوانید نوع مخاطبشان را بهتر شناسایی کنید و با توجه به جنسیت، سن و سال، میزان تحصیلات و موقعیت اجتماعی مخاطبان محتوای رپورتاژ را تهیه کنید و از آن برای بازاریابی محتوا و تبلیغات هدفمند استفاده کنید.

 وی هچنین افزود: بطور کلی تاثیرگذاری رپورتاژ همسان که درقالب مقالات آموزشی و محتوای کاربردی نوشته شده است با رپورتاژ های کاملا تبلیغاتی و کاتالوگی متفاوت است. همچنین بهتر است که در کنار محتوای آموزشی و نکات کاربردی، بصورت هوشمندانه ای برای برند خود تبلیغات کنید.‍

 

 

آیا شما همه فن حریف هستید؟

آیا تصور می کنید که امور مربوط به رپورتاژ بسیار ساده است و براحتی با تهیه یک محتوای ساده و ارتباط با سایت های خبری و یا استفاده از پلتفرم های مختلف میتوانید در رقابت گوگل همیشه اول باشد؟

اما بهتر است بدانید که برای پیروزی در رقابت، به خلاقیت در تولید محتوا و تخصص در انتشار رپورتاژ نیاز دارید.

به همین دلیل است که برند ها و استارت آپ هایی که برای بازاریابی محتوا و سئو برنامه ریزی حرفه ای دارند، تولید محتوا و انتشار رپورتاژ را به VIRLAN واگذار می کنند.

 

مهمترین دلیل موفقیت کمپین های ویرلن چیست؟

تیم ویرلن چه رویکرد و عملکردی در کمپین های رپورتاژ آگهی دارد که منجر به موفقیت بیشتر برند ها و استارت آپ ها در نتایج گوگل می شود؟

 

  • مشاوره رایگان
  • خلاقیت در تولید محتوای رپورتاژ
  • راه اندازی کمپین های رپورتاژ آگهی براساس استراتژی و برنامه ریزی منظم
  • انتخاب بهترین سایت ها باتوجه به معیار های مختلف

با ویرلن در رقابت جستجوی‌گوگل همیشه رتبه‌اول باشید!

مشاوره رایگان و طراحی استراتژی

یکی از دلایل محبوبیت ویرلن طی ۵ سال گذشته، ارائه مشاوره رایگان برای رپورتاژ است.

مشاوره تخصصی سئو ، بازاریابی محتوا و برندینگ که برای موفقیت هرچه بیشتر رپورتاژ آگهی ضروری است.

 

 

تهیه و تولید محتوا برای رپورتاژ آگهی توسط تیمی از کارشناسان

متخصصانی که پیشبرد روند تولید محتوای رپورتاژ در شرکت VIRLAN را بر عهده دارند:

ابتدا کارشناس ویرلن محتوای اولیه را با توجه به موارد مورد نظر شما بصورت یک محتوای خام آماده می کند و در مواردی مترجم حرفه ای مطالب مرتبط با فعالیت شما را از سایت های معتبر خارجی ترجمه می کند.

سپس خبرنگار ویرلن محتوا را براساس اصول ژورنالیستی و با توجه به استاندارد های سایت منتشر کننده بازنویسی می کند. درمرحله بعدی کارشناس دیجیتال مارکتینگ و برندینگ، محتوا را براساس تکنیک های جدید این حوزه و اهداف مشتری ویرایش می کند.

سئوکار حرفه ای ویرلن تیتر خبر، لید (خلاصه‌ی خبر) و محتوای خبر را براساس اصول SEO ویرایش میکند و هایپرلینک ها را در بهترین موقعیت محتوا اضافه می کند. و در مرحله بعدی محتوای بصری درقالب تصاویر گرافیکی با توجه به نظر شما و کارشناس بازاریابی ویرلن طراحی می شود و به محتوا اضافه میگردد.

 

 

انتخاب بهترین سایت های خبری

شرکت ویرلن با انتشار بیش از ۵۰ هزار رپورتاژ آگهی برای کسب و کار های مختلف تجربه ای منحصر به فرد در این زمینه دارد.

شناخت بالای این مجموعه نسبت به ۱۵۰ سایت های خبری برتر ایران، از نظر میزان ترافیک و بازدید واقعی سایت ها ، میزان ورودی از گوگل، میزان تولید یا بازنشر اخبار، اتوریتی و اسپم اسکور دامین سایت ها، وضعیت انتشار در بخش های مختلف سایت ها و ... میتواند در موفقیت کمپین رپورتاژ برند شما بسیار تاثیرگذار باشد.

 

با ویرلن در رقابت جستجوی‌گوگل همیشه رتبه‌اول باشید!

بنابراین اگر می خواهید از تمام پتانسیل های تاثیرگذار رپورتاژ آگهی برای سئوی سایت و برندینگ بهره مند شوید، بهترین توصیه استفاده از تجربه و تخصص تیم حرفه ای شرکت ویرلن VIRLAN.co است که طی ۵ سال اخیر مجری انتشار رپورتاژ برند ها و استارت آپ های پرطرفداری بوده است که بطور مداوم صدرنشین نتایج گوگل در کلمات پرجستجو هستند.

 

همچنین از شما دعوت می کنیم برای مطالعه اخبار و مقالات آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ به سایت ویرلن مراجعه کنید.

 

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل