بازدید 4416

برد سخت بارسای ستین مقابل حریف ۱۰نفره با گل مسی

بارسا از برتری نفری استفاده کرد و سرانجام در دقیقه ۷۶ به گل رسید. روی یک همکاری تیمی عالی بود که مسی با پاس ویدال صاحب موقعیت شد و با یک ضربه بغل پا، کار را تمام کرد تا ستین را در نخستین تجربه اش نجات دهد.
کد خبر: ۹۵۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱ 20 January 2020

تیم فوتبال بارسلونا مقابل تیمی ۱۰ نفره به زحمت پیروز شد و با سه امتیاز این بازی صدر جدول لالیگا را از رئال مادرید پس گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) با برتری یک بر صفر تیم فوتبال بارسلونا در زمین خودش مقابل گرانادا ادامه یافت. دفاع سرسخت رقیب بارسا، مانع گلزنی میزبان در نیمه اول شد. اخراج سانچس از گرانادا در دقیقه ۶۹، اما به کمک بارسا آمد و این تیم با گلزنی مسی در دقیقه ۷۶ برتری یک بر صفر دشواری به دست آورد و با ۴۳ امتیاز بار دیگر صدر جدول لالیگا را از رئال مادرید پس گرفت.

در دقیقه ۶۷ این تیم میهمان بود که تا آستانه زدن گل برتری پیش رفت، اما ضربه اتکی که روی یک ضد حمله صاحب موقعیت شده بود، به تیر دروازه برخورد کرد. دو دقیقه بعد، بدشانسی گرانادا تکمیل شد و جرمن سانچس که یک کارت زرد داشت، با خطا روی مسی، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

بارسا از این برتری نفری استفاده کرد و بر شدت حملاتش افزود و سرانجام در دقیقه ۷۶ به گل رسید. روی یک همکاری تیمی عالی بود که مسی با پاس ویدال صاحب موقعیت شد و با یک ضربه بغل پا، کار را تمام کرد تا ستین را در نخستین تجربه اش نجات دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر