بازدید 6766

مجهزترین‌ مرکز نمایشگاهی‌ بخش‌خصوصی‌ کشور

کد خبر: ۹۵۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ 18 January 2020

نماینده وزیر صمت در اتاق اصناف ایران در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی برندهای برتر کفش، کیف، کالای ورزشی و مواد اولیه در مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران گفت: بنده طی بازه زمانی کمتر از شش ماه در هر دو دوره این رویداد حضور داشته‌ام، دومین دوره نمایشگاه تفاوت‌های بسیاری از نظر مشارکت کنندگان نسبت به دور قبلی داشته است.

ابراهیم درستی خاطر نشان کرد: دولت می‌بایست از بخش خصوصی کشور حمایت بیشتری داشته باشد چراکه تولیدکنندگان داخلی نیاز به توجه بیشتری دارند، در حال حاضر تولید کننده ملی توانمندی‌های لازم برای تولید مرغوب و با کیفیت را دارد. انتظار می‌رود که دولت محترم مشکلاتی همانند معافیت مالیاتی، اختصاص تسهیلات کم بهره و جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور را برای تولیدکنندگان و بنگاه‌های اقتصادی داخلی مرتفع سازد.

وی با اشاره به کیفیت بالای محل برگزاری نمایشگاه کفش افزود: در حال حاضر در کلان شهر تهران مکان‌های متعددی برای برگزاری انواع نمایشگاه‌ها تعبیه شده است، بازار بزرگ ایران به عنوان مجموعه‌ای شاخص در بخش خصوصی کشور نیز از مرکز نمایشگاهی مجهز به بروزترین استانداردهای جهانی برخوردار است، به جرات می‌توان گفت که نظیر این مجموعه در دنیا انگشت شمار است، چرا که بازدیدکنندگان مرکز نمایشگاهی ایران مال این امکان را خواهند داشت که علاوه بر بازدید از سطح نمایشگاه از کلیه بسترهای گردشگری و زیرساخت های رفاهی بازار بزرگ ایران استفاده نمایند.

همچنین نایب رئیس اتاق اصناف تهران در دومین نمایشگاه کفش، کیف، کالای ورزشی و مواد اولیه گفت: مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران بروزترین شرایط استانداردهای جهانی را داراست و این مرکز در ابعاد مختلف از مزیت‌های فراوانی نسبت به نمایشگاه بین‌المللی تهران و دیگر نمایشگاه‌ها برخوردار است.

خسرو ابراهیمی‌نیا عنوان کرد: از جمله ویژگی‌های مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران شرایط زیرساختی و مکان جغرافیایی آن است که با داشتن پارکینگ‌های رایگان و  بستر رفاهی و گردشگری غنی و عدم وجود ترافیک، عبور و مرور به این مرکز را آسان کرده و  آبروی ملی به شمار می‌آید.

تعداد بازدید : 135
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس