بازدید 19159

دوازدهمین حراج تهران

دوازدهمین حراج تهران که به عرضه و فروش آثار هنر معاصر ایران اختصاص دارد، شامگاه جمعه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ 18 January 2020
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۴
ترويج اشرافي گري به سبك غرب!
پاسخ ها
KIA
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
برادر من در تمام دنیا حمایت از هنر وهنرمند با واسطه پولدارها تداوم و توسعه پیدا میکنه .هیچوقت با حقوق وحقوق بگیر این امر میسر نیست . دعا کنید ثروت و ثروتمند در ایران قدرت و اموالش را به جریان بیاندازد .و نه در خارج کشور
آقای کیانیان هم ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
درد بی دردی علاجش آتش است
آخیییییش، خیالم راحت شد بالاخره یک گزارش هم از قشر با کلاس جامعه منتشر کردید، چیه همش بدبختی، اونجا سیل، اینجا تصادف ..... یکم به خودتون برسید سفر هاوایی تو این فصل معرکست! تازه اونجا که تشریف ببرید حتما یکی دوتا آقازاده هم از نزدیک می بینید.
خدایا از این پولهای مفت به ما عنایت فرما
یاد سریال هیولا مهران مدیری افتادم . خخخخخخخ
برگزاری این حراجیها فقط و فقط برای این است که پولهای بادآورده به نوعی شسته شود یعنی پول شوئی. چه کسی حاضر است پولی را که با عرق جبین و زحمت فراوان بدست آورده بابت چیزی که نمی داند چیست هزینه کند. کسانی این کار را انجام می دهند که ظرف این چند سال بواسطه بند و بست و فساد سیستم بانکی و ارزی دارای میلیاردها میلیارد پول این مردم بدبخت شدند. این یک مسئله . مسئله دوم حضور برخی چهرهای مثلا هنری در این مراسم و مشابه آن است، کسانی که داعیه طرفداری از مردم را دارند ولی در اینجا مردم را فراموش می کنند و پول را می چسبند و به روی مبارک نمی آوردند که این کارها در این کشور یعنی به نوعی مشروع کردن ثروتهای این مردم که به ناحق به دست عده ای افتاده است .
یکی می مرد از درد بی نوایی !!!!! در اوج مشکلات واقعاً قابل توجه کشور از جمله سیل و سیل زدکان استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان و .. و در زمانه ای که خانواده های زیادی نان شب خود را ندارند و واقعاً با فقر دست و پنجه نرم می کنند و سر بی شام زمین می گذارند ( که اگر نمی دانید و نمی شناسید بیایید در دل اجتماع قرار بگیرید تا آنها را بشناسید ) حراج جدید و به رخ کشیدن پول های آنچنانی و خریداری تابلوهایی که فقط به درد موزه می خورند و بس و بعضاً فاقد هر گونه پیامی هستند ، خون بدل بیچاره کردن است و ترس آن داریک که بیچارگان آهی بکشند . مگر چه خبر است که فروش یک تابلو آن هم در حراج بالغ بر 4 میلیارد تومان در یک جا اتفاق بیفتد و در چند قدمی همین استان و شهر و محل برگزاری حراج خانواده های بسیاری از سرما به خود بلرزند و در صف کمک های بسیار محدودی که با سختی به آنها می رسد و با این وضعیت ( واقعاً برسد یا نرسد خیلی تفاوتی نمی کند ) چرا که باز هم سرما و سرما و سرما و بی سرپناهی و زندگی داخل چادرهای سرد و سفره های خالی و تاسف بر زندگی و مال و اموال بسیار محدود از دست رفته . حالا شما هم در همین برهه از زمان ببالید که حراج برگزار کردید و فخر فروشی برگزار کنندگان حراج و فروشندگان آثار هنری و خریداران پولدار فخر فروش و حضار در جلسه حراج که خود جای بحث دارد .
این کار به خودی خود و چنانچه در راستای حمایت و اعتلای هنر واقعی انجام شود، هیچ ایرادی ندارد
ولی وقتی آثار باسمه ای و قلابی رو میاورند به این حراج ها تا براشون پیشینه تقلبی دست و پا کنند و به صورت صوری بین چند کلکسیونر بچرخه تا براش شناسنامه ایجاد بشه و یا روشی برای پولشویی بشه، باید فاتحه هنر و حراج و مکاتب هنری و زیبایی شناسی رو با هم دیگه خوند!
بهترين روش پولشويي.
خب بگو ببينم اين يك ميليارد تومان رو چرا بهت دادن؟
- چيز خاصي نيست. يه تابلو داشتم فروختم.
اینایی که میخرن با این تابلوها چکار می کنن ؟
کاش قسمتی از این ریخت و پاش ها رو صرف مردم سیل زده میکردند
عجب آدمای بی عقلی هستند. خوب تابلوها رو بجای اینکه دو نفر بدبخت سرپا بایستند برای تک تک تابلوها، روی یک استند بذارن تا همه ببینند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر