بازدید 20710
تصمیم کمیته مسابقات آسیا روی میز هیات اجرایی

خبررسمی: بازی ‌همه تیم‌های ایرانی در زمین بی‌طرف!

طبق عرف اگر قرار بر این باشد یک دیدار در مرحله بی‌طرف برگزار شود، این دیدار باید قبل از دیدارهای مرحله بعدی مدنظر قرار گیرد، درحالی که دیدارهای مرحله بعد باید هفتم بهمن برگزار گردد، اما هنوز در این رابطه تصمیم‌گیری نشده است.
کد خبر: ۹۵۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸ 17 January 2020

طبق نظر کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار تیم‌های فوتبال پدیده مشهد و الرفاع بحرین و نیز استقلال تهران مقابل الکویت کویت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا باید در زمین بی‌طرف برگزار شود، اتفاقی که برای نهایی شدن در انتظار اعلام رای کمیته اجرایی AFC است.

به گزارش تابناک ورزشی، کمیته مسابقات AFC در نشست آتی خود مصوبه‌ای را گذرانده که به بهانه این مصوبه امکان میزبانی از تیم‌های ایرانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گرفته خواهد شد البته تصمیم اخیر کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری دیدار در خانه تیم‌های ایرانی مقابل حریفان‌شان در زمین بی‌طرف، در حال حاضر صرفا برای برگزاری دو دیدار تیم‌های فوتبال پدیده شهر خودرو و استقلال تهران در مرحله پلی‌آف است، نه برای تمام دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا.

پدیده مشهد باید مقابل الرفاع بحرین و استقلال تهران نیز باید مقابل الکویت کویت به صورت تک بازی در مشهد و تهران دیدارهای خود را برگزار کنند، حریفانشان از کمیته مسابقات AFC سوال کرده‌اند که این دیدارها باید در زمین بی‌طرف برگزار شود یا در ورزشگاه‌های ایران؟ کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز به برگزاری این دو دیدار در زمین بی‌طرف رای داده است.

روند اجرایی تصمیم‌گیری‌ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا به گونه‌ای است که رای هر کمیته زمانی قابلیت اجرایی پیدا می‌کند که کمیته اجرایی در مورد آن نظر مثبتی داشته باشد و با توجه به اینکه زمان اندکی وجود داشته و جلسه‌ای برگزار نشده اعلام نظر به صورت مکاتبه‌ای صورت گرفته است و به زودی پاسخ نامه بر مبنای آرای اعضای کمیته اجرایی، نهایی می‌شود.

طبق عرف اگر قرار بر این باشد یک دیدار در مرحله بی‌طرف برگزار شود، این دیدار باید قبل از دیدارهای مرحله بعدی مدنظر قرار گیرد، درحالی که دیدارهای مرحله بعد باید هفتم بهمن برگزار گردد، اما هنوز در این رابطه تصمیم‌گیری نشده است.

مهدی تاج عضو کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا است و به عنوان عضو این کمیته، نامه مذکور را از سوی AFC به منظور اعلام نظر دریافت کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۹
علی برکت الله
علی برکت الله
"حداقل امنیت داریم"
دقیقا این فدرواسیون چی کار میکنه ؟ چرا اینقدر ضعیفیم ما ؟؟؟
ببين چقدر ابروي كشور پايمال شده كه كشورهاي عربي براي ما شرط تعيين ميكنند
با هیچ تیمی در زمین بیطرف نباید بازی کرد چون گذشته از هزینیه اضافی عزت مارا هم زیر سوال میبرد
خاک بر سرتان.....
خاک بر سر تیم های ایرانی اگه قبول کنن
به نظرم فدراسیون ایران به نشانه اعتراض باید کلا امسال کنار بکشه. این چه مسخره بازی ایه. وقتی دفعه قبل شکایت نکردید الان این اتفاق افتاده. پس قطعا تیم ملیمون هم بازیهای مقدماتی جام جهانی رو باید تو زمین بی طرف بازی کنه؟!
خاک
یا باید کنار بکشن ویا درخواست بازی با تیمهای شرقی رو بدن.. بهر حال با سرعت پیش بسوی کره شمالی شدن در حرکتیم.
خارج از ایران بودن مهم نیستش.
خفت هم حدی دارد.نباید شرکت کنیم.
خلاف عزت کشور عمل نکنید
چرا ؟؟
این بود اقتدار فوتبال ما؟ برای یه بار هم که شده مسئولین اقتدار به خرج بدن و همه تیم ها انصراف بدن از لیگ قهرمانان اسیا تا حساب کار دست کنفدراسیون اسیا بیاد تا دفعه دیگه سلیقه ای با قوانین برخورد نکنه.
خب خدارو شکر ! کلکسیونمون کامل شد! اقتدارمون رو درحوزه ورزش هم به رخ جهانیان کشاندیم.
باید زیر حرف زور بریم ؟. باید مقاومت کرد . باید تحریم کرد . تمام کشورها دارن زورگویی میکنند . ما شدیم نماینده دنیا در افتادیم با شاخ غول . غول شکنی کنیم و اونوقت نامردی تمام دنیا
این یک بازی جدید کشورهای عربی بخصوص بحرین هست که زمینه ساز برای بازیهای تیم ملی است
ما که نتایج جالبی هم در آسیا نمی گیریم ...... بهترین کار این است که ایران اعلام کند مادامی که نتواند میزبان باشد از مسابقات کنار میکشد
اصلا کاش کل فوتبال ایران رو تعلیق و محروم کنن خلاص شیم بره!
این توهین به ایرانه.هر 4 تیم نباید شرکت کنن
اگه غیرت دارید از جام باشگاههای اسیا تیمها را بکشید بیرون
بهتره کناره گیری کنن از چند جهت بهتره و حداقلش اینه که وجهه کشور حفظ میشه
همین طوری که پیش بره میزبانی ما از عراق و بحرین هم کنسل میشه. نباید کوتاه بیایند. هیچ لابی ندارند این بی عرضه ها. یه کویت هم شاخ شده واسه ما!
متاسفان خیلی توسری خوروذلیل شدیم..هیچ چیزی خوب نیست.
باید اینگونه جواب داد: از آنجا که کلیه کشورهای دارای پایگاه امریکا در معرض نابودی در چند دقیقه(در صورت ناامنی ایران) هستند، بهتر است هزاران کیلومتر دورتر برگزار شود و مسابقات به چین یا کره منتقل شود
سلام ،
من فكر ميكنم اصلاً بهتره از AFC بيرون بياييم چون هم سطح فوتبال آسيا خيلي پايينه هم تحت تسلط عربها است در ضمن تيمهاي ما هم نمي‌تونند به فكر قهرماني باشند پس بهتره اين پولهاي زيا رو توي ورزشهاي مادر و همگاني صرف كنيم تا هم نشاط جامعه بالا بره و هم در ديگر رشته‌هاي ورزشي كه در المپيك امكان طلا آوردن هست سرمايه‌گذاري كنيم.
شرکت نکنید تا عزت و اقتدار کشور زیر سوال نرود. تمام کشتی های کویت را ما باید اسکورت کنیم آنوقت این کشور می گوید وزرشگاههای ایران امن نیستند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر