بازدید 31030

واکنش کدخدایی به انتقاد روحانی از ردصلاحیت‌ها

سخنگوی شورای نگهبان گفت: جنجال برای تایید افراد فاقد صلاحیت تازگی ندارد، اما پیشگامی رییس جمهور در این پروژه ضدملی تاسف بار است.
کد خبر: ۹۵۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ 15 January 2020

به گزارش تابناک، عباسعلی کدخدایی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «جنجال برای تایید افراد فاقد صلاحیت تازگی ندارد، اما پیشگامی رییس جمهور در این پروژه ضدملی تاسف بار است. البته نمی‌دانستیم عدم تایید بستگان به معنی حذف جناح‌های دیگر است.»

حسن روحانی امروز (چهارشنبه) در جلسه هیات دولت گفت: همه آن‌هایی که در این انتخابات نقش دارید از شما خواهش می‌کنم، آن جایی که روشن است تا صلاحیت فردی رد شود، آنرا رد کنید، اما آن جا‌هایی که نامشخص است یا احتمالات ضعیف است، مردم را ناراحت نکنید، به مردم نگوییم که در برابر یک صندلی مجلس ۱۷ نفر، ۱۷۰ و یا۱۷۰۰ نفر کاندیدا هستند، ببینیم از چند جناح ۱۷۰۰ نفرکاندیدا هستند؟ ۱۷ نفر از چند جناح، از یک جناح؟ اینکه انتخابات نمی‌شود. مثل اینکه در مغازه‌ای از یک جنس، ۲ هزار عدد وجود داشته باشد.

رییس جمهور اضافه کرد: مردم تنوع می‌خواهند. بگذارید در میدان انتخابات همه احزاب و گروه‌ها شرکت کنند، قطعا ضرر نمی‌کنید. با یک جناح نمی‌شود، کشور را اداره کرد. کشور متعلق به همه است. اگر تمام ۸۳ میلیون متحد باشیم و یک نفر مخالف، باید تلاش کنیم آن یک نفر را هم جذب کنیم. یک نفر مخالف هم برای ما زیاد است در حالیکه شما یک جناح و جمعیت بزرگ را مخالف می‌کنید. باید حواسمان را جمع کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۱۵
حرف رئیس جمهور درست است از چند جناح برای یک صندلی
به ایشان بفرمائید نتیجه خروجی شورای نگهبان مشخص کننده است، ببنییم و تعریف کنیم چند نوع تفکر وارد مجلس می توانند بشوند.
آقای کدخدائی لطفا به سوال منطقی پاسخی منطقی بدهید. بفرمائید توزیع این هائی که تائید شده اند در جناح های مختلف چگونه است.
سلام :از شگردهای اصلاح طلبان وغرب گرایان در آستانه هر نوع انتخاباتی جو روانی ، مظلوم نمایی وحمله به شورای نگهبان برای مغلوبه کردن تشخیص مردم نسبت به کاندیداهاوجلب آرای بیشتر است .براستی کسی تاکنون به این مسئله پرداخته است که رد صلاحیت های برخی از کاندیداتوری ها توسط شورای نگهبان به خاطر جو سازی علیه شورای نگهبان ومظلوم نمایی آنهاچقدر به نفع اصلاح طلبان تمام می شود؟؟؟ مجلس و یا قوه قضائیه باید طرح یا لایحه ای را به تصویب برسانند که هر کس و هرشخصیت منتسب به هر جناحی در صورت رد صلاحیت جوسازی علیه شورای نگهبان قانون اساسی در رسانه ها کند و یا بخاطر رد صلاحیت مظلوم نمایی کند شورای نگهبان دلایل رد آن کاندیدا و منسوبان به آن جناح و شخص معترض را آشکارا منتشر نماید
مگه رییس جمهور حرفی زده ؟ چرا حرفاشو تو سایت نذاشتید ؟؟
باید تلاش کنیم آن یک نفر را هم جذب کنیم. یک نفر مخالف هم برای ما زیاد است
این بیانات ایشون خیلی خوبه ولی اولین کسی که عکس آن عمل کرد خودش و دولتش بودند هرکی هم فکر و هم خط خودشون نبود از سیستم خارج کردند.حالا داره این حرفا رو میزنه که دامادش رد صلاحیت شده.
سلام هرچی حرف نزنیم سنگینتریم انتقادها که دل بخواهی شده وقتی چاپ نشه چه فایده
جدا کدخدایی با چه این توئیت را کرده است؟
راستی مگر توئیتر فیلتر و غیر قانونی نیست؟
اینگونه بیان مطالب نشان از نوعی خصومت دارد وبه آن اختلاف سلایق نمی گویند.مطمین باشید با این رفتارها واین ادبیات تنها مردم را دلسرد کرده وناامید به اصلاح امور. دستتان درد نکند خوب مشکلات مردم را چاره جویی می کنید.
آقای کدخدایی حتی اگر این چند هزار نفر رد صلاحیت شده از بستگان روحانی باشند ! باید صلاحیت آنها تایید شود .
کدخدایی از کجا میدونه بستگانند!!!
همین توییت یک میلیون لایک داره...
با تمام مشكلاتي كه روحاني براي ما درست كرد اما اينجا رو درست گفته
چطور در توییتر فیلتر شده آقای کدخدایی در صفحه شخصی خود می نویسند، اما همین می تواند احتمالا سبب رد صلاحیت افراد شود؟
آقای کدخدایی باکدامین پشتوانهٔ قدرتی به منتخب ۲۴ میلیون ایرانی توهین میکنند ، کجای سخنان ریس جمهور محترم معترض به ردصلاحیت دامادشان میباشد ؟ این را بگویم که دولت ضعفهایی دارد ،و این ضعفها مربوط به ملاحطات است که اگر ریس جمهور بخواهد آنرا افشا کند ، در کشور آشوب به پا میگردد ؟ زیرا بیش از ۸۰٪ مشکلات مردم ،و ادارهٔ کشور ناشی از سنگ اندازی ،و دخالت ،و مانع تراشی عده ای قلیل در درون نظام حکومت است ؟،
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان